Alla inlägg den 10 april 2011

Av Lina - 10 april 2011 06:56

Är det verkligen söndag igen, redan!?
Tycker veckorna bara flyger iväg...

Vet inte om det är bra eller dåligt,

både och kanske?


Nå tänkte egentligen bara säga att igår blev det 20753 steg :)

Och igår var jag ju hos Marie, vi såg bland annat "I rymden finns inga känslor", faktiskt en grymt bra film även om den var lite dryg på sina ställen...

Rekommenderas! :)
Och som jag trodde så var det grymt tungt att cykla till Västermalm, haha.

Det blåste som fan, och självklart motvind!
Varför har man aldrig medvind?!

Jaja, man får ju då mer träning iaf ;)


Sen var det ju längesen jag tipsade om en låt,

här är en skitbra en som Em spelade för mig i fredags!

Har haft en period med lite musiktorka, inte velat lyssna speciellt mycket på musik, inte tyckt att nåt har varit riktigt bra.

Det är inte likt mig, lyssnar typ jämt på musik annars, Spotify står nästan alltid på när datorn är på.

Jag kan iaf inte sluta lyssna på denna,

så det kanske har vänt nu!

   Apocalyptica - Not strong enough


Nu ska jag snart börja bege mig mot jobbet,

har delad tur på Pärlugglan idag :)

På timmarna ska jag till mamma,

hoppas solen håller sig framme så man kan vara ute då!


Ha en bra dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards