Alla inlägg den 26 april 2011

Av Lina - 26 april 2011 14:31

Hej på er!

Som jag sa, så steg jag upp tidigt imorse och for och tränade! :)
Steg upp kring 7.20, drack ett glas med yoghurt och lyckades även ha sönder en glasburk innan jag for på gymet...

Har man inte nåt att göra så skaffar man sig...eller hur var det nu?
Jag är då bra på att skaffa extra saker att göra :P

Menmen så kan det vara.


Blev lite sur på mig själv, för om jag inte hade varit tvungen att sopa upp en massa glas från toagolvet så hade jag hunnit vara på gymet tio minuter längre.

Var iaf där 40 minuter,

cyklade 30 och körde sen några benövningar :)


Kom hem, åt frukost och duschade och for sen till frissan :)

Blåste bara håret innan jag for,

kändes lite onödigt att fixa det...

Men hade jag vetat hur mycket det blåste så hade jag då inte behövt använda hårtorken ens, värsta orkanvindarna, så håret hade då hur som helst torkat innan jag var hos frissan.

Det känns som att det här inlägget blir lite osammanhängande :P


När jag var klar hos Ida så ringde jag Sandra,

och sen gick vi till Resebyrån för att boka!

Tror det var nån ny tjej som hjälpte oss för det blev lite tjorvigt,

men alla är vi barn i början.

Tur att jag har koll iaf :D
På tal om koll.

SANDRA HAR NOLL!

Hon hade ju för fan inte ens ett pass, och hade jag inte frågat hade det nog blivit en dyr icke-resa för henne ^^

Men nu har hon iaf fixat det och hon får det om 5 arbetsdagar.

Tur för henne, för vi åker den 12 maj.

Alltså torsdag om 2 veckor, tjihoo!

Fast vi vågade inte boka innan vi visste om hon skulle hinna få sitt pass,

så vi ska in imorgon igen och boka och betala och allting sånt.


Nu ska jag ta det lugnt ett tag innan jag börjar jobba kl 16!

Ovido - Quiz & Flashcards