Alla inlägg den 1 april 2011

Av Lina - 1 april 2011 20:47

Jag har då inte blivit lurad!

Vad jag vet iaf   
Brukar vara grymt lättlurad så jag är som lite förvånad.

Har ni lurat nån idag?


Jag ligger verkligen efter med bilder!

Har tagit en massa kort som jag har tänkt lägga ut,

men inte hunnit.

Men då har ni ju nåt att se fram emot iaf :P

Eller nå.


Kom hem från jobbet för en stund sen,

jag blev sugen på att bygga lite pussel så de blir nog det en stund,

sen se gårdagens BB-avsnitt innan sovdags.

Jag ska förresten inte berätta hur länge jag har hållit på med det där förbannade pusslet, det är bara bitar som hör till himlen på pusslet kvar,

allt i samma färg.

Haha, lite jobbigt! :P


Så får det bli!
Så godnatt från mig :)

Av Lina - 1 april 2011 20:43

Tränat idag!

  • Cyklat till och från gymet
  • Löpband 30 minuter
  • Styrka: överkropp! Utom armar, det tar vi imorgon ;)
  • Stretch

Har även fått lite träning hemma, då jag har möblerat om idag :)
Passade ju fint att göra det en dag som denna,

har varit snöigt, grått och trist idag!
Men inne hos mig är det mest grönt ;)

Hehe.


Härligt vinst igår förresten, Skellefteå!
Jag var nog den enda på Forum som var glad åt det :D

Så nu väntar finalspel, med start tisdag!
Så kan det gå ;)

Ovido - Quiz & Flashcards