Alla inlägg den 30 april 2011

Av Lina - 30 april 2011 23:00

Upptäckte just att när man har gått i mål i Göteborg (ja nu snackar vi tappatrampet igen, eller vad det då heter :P) så fortsätter kartan och man går tillbaka till Mem!

Det gillar vi!

Det betyder dock att jag måste ha med mig stegräknaren utomlands,

men å andra sidan så är den ju inte speciellt ivägen och så lär det nog bli en hel del steg där! :)


Så jag siktar på att ha gått fram och tillbaka igen till Mem, 700 nånting km fram till den 28 maj när det är målgång, nån som är med mig!? ;)


Nu blir det snart godnatt, ska upp och jobba imorgon bitti.

Av Lina - 30 april 2011 10:52

...är jag dålig på att ge låttips numera?


Den här låten kom upp random på Spotify häromdagen...

Skön!

  Michael Bublé - Haven´t met you yet



Fick ett il, så nu ska jag baka chokladbollar :D

Ovido - Quiz & Flashcards