Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Envishet.

Av Lina - 23 april 2011 17:33

Jag cyklade till Teuger idag! :)
Nästan tur att jag inte var helt hundra på hur vägen skulle vara,

alltså nerförsbackar, uppförsbackar och raksträckor med mera.

Det var MÅNGA sega uppförsbackar kan jag ju säga.

Men jag klev inte av cykeln en enda gång,

förutom sista backen på lervägen nära stugan...

Det lönar sig att vara envis!


Man märker verkligen hur mycket som sitter i hjärnan,

det är grymt svårt att klara främst uppförsbackar om man har inställningen att man inte kommer klara det.

Så dagens träningspass var nästan lika mycket mentalt som fysiskt!

Jag har bevisat för mig själv att jag kan om jag vill,

jag är seg och tjurskallig :P

I vissa fall bra, i andra dåligt.

Men oftast bra, hehe.


Stannade i Teuger i ca 4 timmar, har ätit, solat och mått väl.

Tagit en liten promenad med p & A :)
Sen fick jag skjuts hem,

hade funderat på att cykla men är grymt trött främst i huvudet faktiskt så jag tyckte det fick räcka med 2,3 mil idag ;)

Vet dock inte exakt sträcka och tid osv, eftersom min hastighetsmätare bestämde sig för att börja räkna först i Kanis ^^


Nu har jag duschat, ska fixa håret och sminka mig lite, äta middag och sen fara och se hur Vanessa har det :)


Ikväll när Em har slutat blir det nog fara förbi och säga hej till Mattias en sväng.


Ps. Lokas nya smak Vattenmelon (med citron) rekommenderas starkt! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 september 2012 21:10

We kissed that night before I left Still now thats something I could never forget You've got all that I need. With you I know that I'm good for something, so let's go give it a try. ...

Av Lina - 1 september 2012 22:53


 

Av Lina - 22 augusti 2012 19:31

Don't give up It's just the weight of the world When you're heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear ...

Av Lina - 23 juli 2012 16:12

Ja, nu har jag varit ledig en vecka... 4 veckor kvar, vad fan ska jag göra av all tid?Jag är inte van att vara ledig, och jag är definitivt inte bra på det. Fast jag försöker tänka att det här kanske är den första och sista sommaren, iaf på l...

Av Lina - 19 juli 2012 18:16

Herregud, jag har ju bloggat tre dagar i rad nu, ingen som är imponerad? ;p   Trästocksfestivalen började idag,  Olov är och ser Amber Oak nu, senare ikväll, närmare bestämt vid midnatt ska vi fara ut tillsammans. Jag vill se Maskinen o...

Ovido - Quiz & Flashcards