Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Lina - 31 mars 2011 18:32

Hockey på Forum ikväll,

med pappa, Lotta och Nils!
Kul! :)

Ska börja bege mig ditåt typ nu,

iofs går det grymt fort för jag tänkte cykla :P


Vad tror ni om detta?
Luleå - Skellefteå (1-3).

Chansar på det resultatet,

kommer kännas surt att inte ha spelat pengar på det om det visar sig vara rätt gissat :P


Ha de!

Av Lina - 31 mars 2011 17:53

Det är så här att jag har bestämt mig för att bli Fristående Hudvårdskonsult för Mary Kay! Egen företagare, och chef över mig själv! :)
Efter många om och men, och funderingar hit och dit så har jag faktiskt bestämt mig ;) ibland behöver man ju en liten spark där bak också...

Jag har tänkt att mest inrikta mig på hudvårdsdelen nu i början,

och sen får vi se om jag börjar med sminkdelen så småningom också.

Så idag har jag skickat iväg en order på Startkitet + så att jag har ett litet "lager" med saker hemma. Kul!


Så nu är det bara höra av er till mig om ni är sugna på att ha en egen hudvårdsklass, om ni behöver nån produkt eller bara funderar på nånting! :)


Lägg märke till den nya kategorin här på bloggen också,

här kommer det komma upp nyheter och information i framtiden,

när jag allt eftersom får mer "kött på benen"! ;)


Spännande!

Ovido - Quiz & Flashcards