Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Lina - 26 mars 2011 19:40

Ooookej.

I morse vaknade jag halv fem!

Ja, ni läste rätt. HALV jäkla FEM!

Mådde så sjukt illa,

tänkte jaha nu har jag väl åkt på magsjukan :/

Så halva dagen idag har jag levt på hårdbröd och ingefärste,

och mest legat i sängen och sovit och mått sådär, om man säger så.

Ni behöver inga detaljer...
Men jag har iaf inte spytt! :D


Men!

Kring två piggnade jag till! :D
Duschade och fixade mig,

hade tänkt sen tidigare (om jag var frisk) att jag skull se hockeyn hos p & A.

Så jag cyklade dit, såg en grymt spännande semifinal match -

som till slut vanns av rätt lag!

Det var då på tiden Skellefteå! :D
Tyckte dom var grymt värda den segern!


Drack även en whisky (USCH!) och svalde några vitpepparkorn i hopp om att hålla bakterierna borta från mig!
Men ingefärste, det är verkligen att rekommendera alltså!
Koka bara upp vatten och skär ett par centimetertjocka skivor av färsk ingefära (ta bort skalet!) och drick som te.

Mycket effektivt mot illamående! :)


Sen fick jag äta middag med p & A, fläskfile, diverse rotsaker och senapssås - det satt fint i min mage, det första riktiga målet mat idag.

Var lite rädd att magen skulle börja jäklas, men än så länge är det bra :)
Jag har inte magsjuka!

Hurra! :D


Nu ska jag snart börja cykla till Altuna,

ska umgås med Em och hennes familj + att hennes småsystrar ska få lite kläder som jag har rensat ur min garderob :)

Började ju att rensa för nån vecka sen, men slutförde det hela igår.

Så nu har jag bra ordning, och har hett bort ganska mycket kläder som jag inte använder och som är för litet och så vidare :)


Ni glömmer väl inte Earth Hour mellan 20.30 - 21.30 ikväll?!
Jag kommer då inte vara hemma så jag kommer absolut ha allting släckt ;)

Enkelt för mig.


Och inatt ställer vi ju klockorna 1 timme framåt!
Jag var helt säker på att det var natten mot måndag,

men det är ju faktiskt mer rimligt att det är natten mot söndag,

när inte alla ska upp på jobbet typ.

Man kan verkligen tjorva till det ibland.


Nä nu ska jag bege mig.

Ha de! :)

Ovido - Quiz & Flashcards