Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Lina - 27 mars 2011 21:39

Tränat idag! :D

  • Cyklade till gymet
  • Löpband 20 minuter
  • Styrka överkropp, fokus på rygg :)
  • Stretch
  • Cyklade från gymet


Skellefteå - Luleå 2-2 i matcher efter dagens match,

gissa vem som blev glad :D
Det har varit en bra dag!


Hehe, nu ska jag återgå till BB.


Av Lina - 27 mars 2011 15:00

Bara för att jag är och ränner och gör annat så kan jag ju ändå blogga ;)
Tänkte visa er lite bilder!


I bilen på väg till Piteå! Hade mina vanliga glasögon under solglasögonen, om ni undrar...   

 


Filten som farmor har virkat till mig! :) I LOVE IT! Jag vek den dubbel, så ni får se från båda sidor ;) haha.

   


Kläderna jag köpte på Gina!
Nej, jag kommer nog inte att använda bältet till Onepiecen, även om det var rätt så praktiskt ;) Men bara för att ni ska få se hur det ser ut... Ehe.
     
  

Jag gillar det här med tidsinställda inlägg!

Mycket!

Av Lina - 27 mars 2011 11:45

Idag är jag på superbra humör :D
Vaknade kvart i åtta och tyckte väl att det var lite vääääl tidigt,

men då kom jag på att jag inte hade ställt fram klockan.

När jag hade gjort det kändes det bättre, då var den ju helt plötsligt kvart i nio ;)
En timme mindre att fördriva, haha.

Har städat hela lägenheten nu på förmiddagen, till och med skurat!

Och rensat lite bland en massa papper i mina pärmar.
Det var ett tag sen...


Vad står mer på schemat då?
Ska snart äta lunch och sen, när jag har smält maten, fara och träna! :)
Kanske hälsa på nån,

och sen ikväll är det Big Brother Live.

Jag är helt fast i BB, kul att se folk som gör bort sig ;)

Tänk vad de kommer ångra sig när de kommer ut i verkligheten igen,

och får se allt de har gjort?
Herregud, är glad att det inte är jag...


De ringde just från jobbet, var några som hade åkt på magsjuka (av personalen alltså) så imorgon ska jag jobba delad tur på Fyrklövern, istället för bara min egna kvällstur där.

Bra med lite mer timmar denna månad! :)

På tisdag blir det nog en Luleåtripp med Em - längtar!


Hörs! :)


Ovido - Quiz & Flashcards