Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Lina - 18 mars 2011 17:30

Dagens träning:


  • Promenad till gymet
  • Cykel 30 minuter (1 km längre än i förrgår! :D)
  • Styrka: Mage.
  • Promenad hem.

SkönT! :)


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 18 mars 2011 14:00

"Många" bilder idag, det är väl kul?!? :)


Ni kommer väl ihåg att jag sa att jag hade beställt från H&M? För ungefär en vecka sen kom vissa av kläderna och då lovade jag ju att ta bilder när jag ides :P

Bättre sent än aldrig! :)

 

 

 


.

Imorgon ska jag inviga nåt av klädesplaggen - längtar :D

Hehe.


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 18 mars 2011 10:58

Ingen som har kommit på vad det kan vara?

 

.

Då kan jag berätta att det är falafel ;)

Tänkte jag skulle prova att göra det, men jag tror att jag håller mig till köpes från och med nu. Haha, det gick inte så där jättebra, fast jag stekte/friterade tre omgångar och den sista blev bäst... Men ändå :P

Och så tog det så grymt lång tid!

3 timmar höll jag på, och då räknar jag från när jag började koka kikärterna tills jag hade stekt allt färdigt.

Så lång tid ska det inte ta att laga mat :P

Nog för att jag hann göra en massa andra saker under tiden...


Nu ska jag fixa och kolla upp lite grejor på internet,

sen ska jag tvätta och träna innan jag börjar jobba 15.15


Ha de! :)

Ovido - Quiz & Flashcards