Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Lina - 25 mars 2011 14:06

Jag är frisk! :D
Än så länge...

Ehum, eller.

Frisk blir man väl aldrig ;)
Men har iaf inte fått magsjuka och då är jag nöjd!
Har ändå jobbat i det i tre dagar och nu är jag ledig hela helgen (vad jag vet nu, har lagt mig tillgänglig för jobb ifall det skulle bli kris. Dock får jag bara jobba på Fyrklövern då, lite onödigt att sprida den eventuella smittan till Ugglan :/).


Men det var ju nu inte det jag hade tänkt skriva om :P
Egentligen tänkte jag bara skriva att jag har ångest!
Ska jag fara till Göteborg i april eller inte?

Har just betalat månadens räkningar (jag tycker att jag har en "dyr" månad när jag har räkningar för 3000, är nog lite bortskämd... :P) och jag har insett att jag har råd...

Men samtidigt så vill jag ju inte ta av sparpengarna till Barcelona-resan i maj, även om jag skulle kunna.

Det skulle vara grymt skönt att komma bort från Älvsbyn lite.

Igen.

Hm.


Hjälp!?

Av Lina - 25 mars 2011 10:45

Här kommer det mer bilder!
Tänkte jag skulle passa på att visa vad jag köpte i måndags,

det här kommer från Handplockat:


     


Och det här fyndade jag på Återbruket, allt för 35 kronor!:


     


Det är då man blir glad ;)

Och nej, egentligen behöver jag inga fler ljuslyktor, men de var ju så billiga (5 kronor styck - hallå!? Jag hade ångrat mig LÄNGE om jag inte hade köpt dom ;) ehe.)


Jag har dock inte kommit på vart jag ska ha allt än...


(Tidsinställt inlägg.)

Av Lina - 25 mars 2011 06:45

Gissa vem det är på bilden! ;)




(Tidsinställt inlägg.

När detta publiceras har jag precis påbörjat min 5-timmars arbetsdag!

Om jag inte har fått magsjuka förstås :/)

Ovido - Quiz & Flashcards