Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Lina - 24 mars 2011 22:08

Men det var då som FAAAAAN!

Att Skellefteå inte kan vinna en jävla match!
Både dagens match och tisdagens match skulle de ju ha vunnit,

om man kollar statistiken.

Jag är inte nöjd med detta! :P
Det kom nyss en ramsa... *** ********* ******** ******!!!!!!!!!!!!!

Ni kan ju gissa vad det står för.


Det finns få saker som gör mig mer förbannad!
Speciellt när de borde ha vunnit.


Nåja, nya tag på lördag,

5 matcher kvar att spela!

Kom igen nu Skellefteå!

Av Lina - 24 mars 2011 19:11

Hallå jag höll ju på glömma berätta att jag har tränat idag! ;D

For ut och joggade efter jobbet!
Fast. Det var ganska kallt i början.

Men dom som vet säger ju att man "helst" ska frysa lite i början av ett träningspass,

då blir det perfekt sen när man har kommit igång!
Jag tror på det.


Jag var fasen ute i nästan 70 minuter! :D
Okej, jag joggade inte hela tiden.

Jag varvade jogging med snabb promenad.

Brukar ha lätt för att få ont i benhinnor och skit,

när jag springer på asfalt.

Så tänkte mjukstarta lite! :)


Och det var så härligt!
Skönt med lite motstånd av vinden också,

jäklar i mig vad det har blåst idag!
Trodde nästan jag skulle blåsa bort.

Men jag klarade mig som ni märker :)

Usch vad datorn är seg,

men det kan ju ha sina orsaker.

Say no more.


Ikväll eller/och imorgon kommer det bilder - håll utkik vetja! :)

Av Lina - 24 mars 2011 18:55

Gokväll!
Perdoname för dålig uppdatering, igen!

Jag har ärligt talat haft tid att blogga,

men har inte orkat :P


Igår var vi (= jag, p & A och Fredde) iaf i Piteå,

for först till farmor där vi åt lunch och sen ville hon att jag skulle hjälpa henne att torka av ovanför köksskåpen - självklart fick hon det :)

Min söta farmor, som jag fick en virkad filt av i försenad julklapp (visar sen, har velat ha en sen jag såg den p & A fick i julas :D ehe.) och som på tal om ingenting vid matbordet när vi sitter och äter säger: "Ja, nu ser du ju i alla fall hyfsad ut i håret!". Haha, kan man annat än skratta?
Hon gillade verkligen inte när jag hade rött hår ;)

Det var ju iofs snart ett år sen nu, men det är tydligen svårsmält :P

Ehe. Hon är söt iaf.


När vi hade varit där ett tag gick vi på stan en sväng

och jag handlade upp mitt presentkort på Gina!
Jag har mycket att visa sen märker jag,

blir nog en del bilder i framtiden! :P

Köpte ett linne och ett bälte.


När vi hade gått på stan en timme ungefär så for vi till farfar,

gubben fyllde 77 år igår - men pigg och alert ändå! :)
Fikade och drack kaffe,

och när vi hade varit där en timme så var det dags att bege sig hemåt igen.


För jag skulle jobba kväll på Fyrklövern.

Jag var på väg att vända i dörren,

när jag såg lappen "OBS! Magsjuka!".

Helvete. Jag som trodde det skulle räcka med att det har gått förkylningar på bygget. Har till och med sagt "så länge det inte går magsjuka så är det ju lugnt!". Men man ska ju aldrig säga nåt... :P

Har jobbat där idag också,

så nu går jag bara och väntar på att bli smittad.

Ungefär.

Tror jag stod i duschen en halvtimme idag - skrubba, skrubba!

Jag ser inte fram emot att spendera en ledig helg med magsjuka - okej!?


Nåja, man ska väl inte ta ut nåt i förskott.

Men det är väl lika bra att jag får magsjuka också,

har ju haft allt annat i vår så!


Men jag är inte bitter...

(Det är inte så illa som det låter, måste ju få beklaga mig lite bara ;) ehe.)

Ovido - Quiz & Flashcards