Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Lina - 13 mars 2011 20:13

Har just sett veckans avsnitt av One Tree Hill - typ veckans höjdpunkt! ;)
Och där var Kid Cudi med, fastnade för den här låten:

   Kid Cudi - Erase me


Har tagit det rätt lugnt idag, men har ändå hunnit med en promenad, sett lite från världscupen på svtplay, handlat och lagat mat. Tog upp fläskfilé från frysen tidigare idag, var sugen på smördegsinbakad sådan till middag. Så det fick det bli :)
Det räckte även till en fläskfilégryta. Mums!

Så nu har man mat för några dagar, är som bekvämt att ha i frysen och slippa laga nåt varje dag...


Och så gjorde jag mig en semla till efterrätt - den satt fint! ;)

Av Lina - 13 mars 2011 09:59

Godmorgon!

Eller? Har varit vaken till och från sen kl sex...

Det är ju skrattretande :P


Åh!

Såg just att det har slutat snöa, nu lyser solen lite svagt! :)
Kanske blir bra väder idag ändå :)
Känner mig fortfarande inte helt hundra, har huvudvärk och mår grymt illa till och från. Jag fattar inte vad det är :/ men less är jag då.

Hur som helst så ska jag ta en promenad sen.

Jag verkar ju då iaf inte bli friskare av att sitta inne!


Här får ni två bilder att kolla på så länge :)


Gillar den här hörnan i lägenheten sååå mycket! :D

    

Så här ser mitt kök ut nu (hatar verkligen de gula luckorna, vad tänkte de med - dom som gjorde detta!?! Aldrig hört talas om färgen VIT? :P) Typ.

Men visst blev det fint med etage-hyllan!? :)

 


.

Nu ska jag fortsätta kolla resor till Barcelona!



Ovido - Quiz & Flashcards