Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Lina - 17 mars 2011 17:18

Lagar mat...


Vad tror ni det ska bli? ;)

 

.

Ledtråd: Det tar förjävla lång tid och jag kommer nog aldrig att göra det igen.

Haha, suck.

Av Lina - 17 mars 2011 12:42

Hahahaha, jag tror jag dör.

Har just sett gårdagens avsnitt av Big Brother.

Ni vet när Gurkan ska äta surströmming och sätter ett "band" under näsan?

Ni som har sett det vet vad jag menar, annars får ni kolla på play.

Men skynda, avsnittet ligger bara uppe i 7 dagar till!

Hehe.


Iaf, har en bild från Göteborg som Sandra smygtog på en buss eller spårvagn, kommer inte ihåg om det var nu i februari eller om det var i november hon tog den... Men kolla in gubben, likt Gurkan eller hur? ;)

Hahaha!


Hur kan man visa sig offentligt så här?!?

 


  


.

Det här är förresten mitt 200:e inlägg!

Av Lina - 17 mars 2011 09:43

Det är såna här dagar man inte vill bo i en lägenhet mot solsidan utan balkong...

Har sol hela dagen och det blir svinvarmt i lägenheten (ingen större fara än så länge men jag längtar inte till sommaren. Ifjol var det förjävligt, tur att jag inte var hemma så mycket :P)

Tänk att bara kunna ta en skön stol och sätta sig ute på balkongen,

att inte behöva gå ut och gå eller fara nånstans för att få pressa lite...


Jag vill sola!

Okej, jag kan faktiskt öppna ett fönster och ligga i sängen eller på golvet och sola, men hur kul är det då?!

It's not the same!


Och så vill jag till Göteborg igen (kanske blir en tripp i april :D)

Och till Barcelona (planeringen är i full gång för resa i maj! :D)


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards