Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Lina - 15 mars 2011 21:41

Har ni förresten tänkt på hur stor skillnad hår kan göra?
Alltså om man är ful i håret, eller bara känner sig ful i håret,

så kan typ en hel dag vara förstörd.

Så är det för mig iaf :P

Jag kan gå ut osminkad och så,

men håret - det ska tamejfan se bra ut.
Undantag är (eventuellt) när man tränar :P


Och att en människa kan vara typ ful i en frisyr,

men jättesnygg i en annan?


Konstigt det där :P


Just saying.

Av Lina - 15 mars 2011 21:31

Min plånbok är inte glad idag...

Men jag är desto gladare :D

Har köpt schampoo, balsam, hårspray och spraymousse hos frissan,

och så har jag köpt en turkos (mer mot det blå än gröna hållet...)

OnePiece - tack Sussi! :)

Den är dock utlånad just nu,

men imorgon kväll, och alla andra kvällar tills det blir för varmt, ska jag mysa i den :D


Har jobbat nästan hela dagen,

på mina 3 ½ lediga timmar mitt på dagen så gjorde jag bort lite ärenden (bland annat ovanstående :D) och så var jag till p & A och hämtade PartyLite-grejorna som har kommit, så imorgon blir det utdelning! ;)


Hm, har inte så mycket mer att säga just nu :P
Håll ut, snart kommer det bilder och andra roliga grejor här! :)


Nu ska jag se "En unge i minuten" (som alla andra ;P), på tv4play.

Jag gillar internets utveckling kan man säga.


Natti!

Ovido - Quiz & Flashcards