Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Lina - 12 mars 2011 22:30

Nä fyfan alltså!

Jag är så himla besviken!!!
Okej, jag hade väl inte räknat med att Brolle skulle vinna,

men att han skulle komma sist!?!?! :(

Komma efter typ Sara Varga och Sanna Nielsen,

hallå eller!?

BAJS!

Nä, det här gillar jag inte.


Sen hade jag ju faktiskt inte bara han som favorit, jag hade tre till.

Och att ingen av dom lyckades vinna heller!?

Besvikelsen är total!

Inte för att jag är speciellt förvånad, ingenting har ju gått som jag velat i årets Melodifestival...

Tror inte det kommer gå speciellt bra för Eric Saade i Eurovision,

men eftersom jag inte tror det - eller håller på honom - så lär han vill vinna.

Om inte annat bara för att jävlas!


Och inte nog med det, Skellefteå förlorade mot Linköping idag :(

2-1 i matcher nu, men mycket kan hända på 4 matcher...


Hoppet är det sista som lämnar en u know ;)

Av Lina - 12 mars 2011 15:10

Men jag ska inte så långt ;)


Dålig uppdatering även igår va? Ja, ni får väl en kort summering av dagen :)

Igår kom mamma förbi och så satte vi upp min ommålade etage-hylla.

Ni får se bild sen :)

Sen var jag sugen på pizza så då beställde vi en familjepizza från Aramo, som vi tog hem till m & J och åt där... Såg Let's Dance och tog det allmänt lugnt.

Tror jag har haft feber de senaste dagarna :O
Var och handlade lite igår på Konsum, jag höll jävlat på svettas ihjäl när jag kom hem. Suck.


Idag har det varit så fint väder så jag trotsade sjukan och tog en promenad. Dock en lugn sådan, men ändå en timme. Tog en sväng förbi mormor och morfar och drack en kaffetår och surrade lite.

Visst kan man förresten säga att man vaknade tidigt om man vilade middag en haltimme, till kl tio? :P haha, jase.


Sen jag kom hem har jag ätit lunch, sett gårdagens Big Brother-avsnitt i play... (Gurkan kommer garanterat att vinna, bara för att han är han. Han är ju grym :P)

Och nu har jag duschat, sminkat mig och fixat håret.

Så nu ska jag bege mig till p & A, som har finfrämmande - nämligen Biggan och Cissi :) blir middag där och sen Melodifestivalen ikväll :)


Ni röstar väl på rätt låt nu ikväll!? :D


Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards