Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Lina - 22 mars 2011 21:43

Har just sett söndagens avsnitt av OTH,

men nu måste man tydligen vänta i flera månader innan nästa!
Varför gör dom så!? :S

Det är ju så himla bra!

Och så mitt i allt, när det är som mest spännande,

ja då blir det uppehåll.

Men den som väntar på nåt gott! :)

Jag ljuger inte när jag säger att jag har bölat till varje avsnitt hittills denna säsong. Så kan det gå :P


Väntar nu med spänning på att se vem som vinner förlängningen i första semifinalmatchen.

Vi snackar så klart ishockey!
Skellefteå och Luleå möter ju varann i semi, om det är någon som har lyckats missa det! ;)
Måste nog fara och se nån match, om det passar med hur jag jobbar.

Ehe.


Min kur mot nästäppan/rinnsnuvan funkade förresten!
I ungefär 5 minuter!

SUCK!

Nu ska jag ta nässpray, borsta tänderna osv och sen lägga mig i sängen och se En unge i minuten och Det Okända, innan jag ska sova :)

Eller okej, det återstår väl att se om man kan hålla sig vaken i typ 2 timmar till.

Men det är ju himla skönt att somna till tvn :)
Eller i mitt fall, datorn.

Ehe.


Vi säger så.

Natti!


Av Lina - 22 mars 2011 17:16

Åååååååååååååååååååååååååååååå!

Hela dagen idag, från det jag vaknade kl sex, har jag varit täppt i näsan och haft rinnsnuva samtidigt.

Spelar ingen roll om jag tar nässpray och allergitabletter,

de hjälper bara ett tag!


Så less man blir!

Så nu håller jag på att koka upp vatten.

Ska hälla upp de i en bunke, lägga en handduk över huvudet och svettas ut allt det som är i och retar min näsa!

Har inge Eucalyptus (visst är det det som brukar vara bra?) men det får gå ändå.

Håll tummarna för att det hjälper, annars vettetusan vad jag ska göra.

Man känner sig så himla hängig också, när det bara är täppt och rinner ur näsa och ögon. SUCK!


Om det inte ger sig måste jag ju till läkaren, igen!
Jag blir bara allergisk mot mer och mer...

För några år sen upptäckte jag kattallergin,

och ifjol fick jag reda på att jag är allergisk mot alla luftvägsallergener,

jippi kayeey motherfucker!

Så undrar vad det är den här gången?


Förbannat.

Ovido - Quiz & Flashcards