Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Take a little piece...

Av Lina - 21 mars 2011 12:51

Nu har jag paus i städningen!

Det tar sin lilla tid när man ska vara  extra noggrann, har inte ens hunnit dammtorka allt än :P

Men jag har ju hela dagen på mig så...

Det regnar ju idag, så det kändes som en bra städdag :)


Jag har ju inte visat min Onepiece än!

Men nu...

 


Så mysig!

 


Nu väntar jag bara på att Em ska lägga upp de fina bilderna hon tog i helgen ;)

Hm, eller vill jag verkligen att hon ska lägga ut dom? :S

Haha.


Nu blir det lunch! :)

 
 
Ingen bild

Lotta

21 mars 2011 18:09

Den såg faktiskt riktigt skön ut!
Jag åker hem imorgonkväll, är alltså hemma onsdag fm. Och så jobbar jag en K1 på kvällen.
5 Dagar ledigt totalt! Yääy!

 
Ingen bild

RASMUS

21 mars 2011 21:25

HAHA ser dom ut så där skoj :D

//RASMUS

Lina

21 mars 2011 21:48

Haha jepp, grymt sköna! :)
Inte visste jag att du läser min blogg ;)

 
Ingen bild

sussi

22 mars 2011 00:39

Hejsan så fin du blev i din nya dress :)) Mvh Sussi

Lina

22 mars 2011 17:16

Eller hur! Och den är ju så grymt skön! :D

 
Ingen bild

RASMUS

23 mars 2011 19:20

Vadå får jag inte stalka ifred eller?? NÄMEN, jag visste inte att du hade en blogg heller, men då gick jag in på din fejsbook i förrgår eller nåt och så.. voilà! :)

Lina

24 mars 2011 18:53

Haha, lite svårt att göra det när du skriver ut ditt namn hörru ;)
Hehe jag har bara bloggat sen årsskiftet, gillar ju att skriva så det passar ju som bra! :P har inte du nån blogg då?

 
Ingen bild

RASMUS

24 mars 2011 21:33

Nä hurru, händer som inget fränt i mitt liv. Inget liv = Ingen blogg. Har en blogg visserligen men den laddar jag bara upp min egen kassa musik på. Heh =).

Tänker iallafall inte ladda upp några bilder på mig i OnePiece det är då ett som är säkert :P I sommar blir det nog att jobba i norge, kanske man gör sig en blogg!

Lina

25 mars 2011 14:06

Haha, det händer inte så mycket i mitt liv heller men jag skriver ändå :D
Haha varför inte? Har du nån OP, ens? :P
Åh kul! Vad ska du jobba med då?
Många frågor nu... :P

 
Ingen bild

annica

25 mars 2011 08:23

vad mysig den såg ut,,varm o. skön

Lina

25 mars 2011 14:03

Det är den! :)

 
Ingen bild

RASMUS

27 mars 2011 21:46

Ja jag ser då att du skriver på bra för nu måste jag bläddra bakåt för att hitta dom här kommentarerna.
Nej jag har ingen sparkdräkt ;)
Ska ner och slakta djur faktiskt, då det är det enda jag duger till (knapp) :D

GÖRU RÅ? :)

Lina

28 mars 2011 15:42

Haha ja de blir väl några inlägg per dag :P Men det är ju enkelt att söka igen inlägget, kolla bara på Kategorier - Kläder så hittar du fort ;)
Haha då borde du skaffa en! Nya modet vettu, hehe. Jaså, coolt! Har du fast jobb eller?
Läs senaste inlägget får du veta vad jag gör ;) haha. Nä, men jag har gjort några ärenden på byn och nu ska jag snart fara och jobba, för andra gången idag...

 
RASMUS

RASMUS

28 mars 2011 17:27

OM jag sätter på mig en OP blir det nog ganska likt en teletubbie och ganska osexigt.
Fast jobb har jag här hemma men tänkte att det vore bra med ännu mer jobb även om det bara blir över sommaren. Kul liv.
Du är då bara ute på jobb verkar det som :P. Men så är det när man lever ett liv som "high roller" =)

http://retard

Lina

30 mars 2011 10:39

Haha, men det är ju en mysdress! Inte meningen att det ska vara sexigt ;) haha.
Aha okej. Ja men man behöver ju alltid pengar iaf ;) och i Norge tjänar man ju bättre såå.
Jo det är mycket jobb, men inte lika mycket som det har varit faktiskt, nu när jag går på schema. Gör faktiskt roliga (-re) saker ibland också :) hehe.

 
Ingen bild

RASMUS

2 april 2011 19:48

Ja jag gör vad som helst för pengar!! ;)
Alltså, Lina, om jag bjuder hem nån brud på "mys" och hon dyker upp i en sån där(om hon nu dyker upp alls)... tanken får obehagskänslor hos undertecknad, hahaha

Om du är förbi piteå kan du ju säga till så sätter jag på kaffe och tar fram nåt korsord också!

Lina

2 april 2011 20:55

Vill jag veta...? :P
Haha varför det? Finns inget annat du kan mysa bättre i än en OP ju! :D
Det ska jag göra! Dock är jag inte i piteå så ofta, blir luleå när man ska till stan :P men ska ha det i åtanke, haha. Vadå korsord förresten? :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 september 2012 21:10

We kissed that night before I left Still now thats something I could never forget You've got all that I need. With you I know that I'm good for something, so let's go give it a try. ...

Av Lina - 1 september 2012 22:53


 

Av Lina - 22 augusti 2012 19:31

Don't give up It's just the weight of the world When you're heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear ...

Av Lina - 23 juli 2012 16:12

Ja, nu har jag varit ledig en vecka... 4 veckor kvar, vad fan ska jag göra av all tid?Jag är inte van att vara ledig, och jag är definitivt inte bra på det. Fast jag försöker tänka att det här kanske är den första och sista sommaren, iaf på l...

Av Lina - 19 juli 2012 18:16

Herregud, jag har ju bloggat tre dagar i rad nu, ingen som är imponerad? ;p   Trästocksfestivalen började idag,  Olov är och ser Amber Oak nu, senare ikväll, närmare bestämt vid midnatt ska vi fara ut tillsammans. Jag vill se Maskinen o...

Ovido - Quiz & Flashcards