Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Tisdag i Barcelona, och på flyget.

Av Lina - 31 maj 2011 12:00

Det var inte lätt att stiga upp kl åtta kan jag ju säga!
När man varit ute och ränt till mellan 02 och 05 de andra dagarna (eller nätterna)... Hehe.

Men det är väl så det ska vara när man är utomlands? ;)

Jag steg iaf upp kl åtta och duschade, packade ner det sista, åt lite frukost och sen var vi redo att checka ut!
Eller redo och redo...jag hade ju inte klagat om vi hade fått vara kvar men ;)

Det gick smidigt och smärtfritt :P
Och sen gick vi in till stan och Placa Catalunya,

där vi klev på flygbussen som skulle ta oss till...

...ja precis flygplatsen!

Logiskt värre :P


Planet lyfte från Barcelona kring 12,

vi mellanlandade i München och var framme i Göteborg igen ca 17.25

Inga problem what so ever med incheckningar, flygningar, bagage.

Allt gick bara helt otroligt bra,

så nästa gång kommer väl allt som kan gå fel gå fel :P


Fick iaf bagaget rätt snabbt och så tog vi flygbussen från Landvetter in till Nils Ericson Terminalen,

och vidare därifrån hem till Sandra :)
Lämnade bara av alla våra saker och så for vi och handlade,

blev tacos till middag - enkelt och gott!
Bahar kom på besök och vi såg Big Brother,

var ju tvungna att ta igen lite av det vi missat de dagarna vi varit borta...


På många sätt är det så grymt skönt att åka utomlands,

de flesta vet att man är bortrest och man är inte tillgänglig på samma sätt.

Man behöver inte följa med i alla nyheter och tv-program,

det behöver man väl inte annars, när man är hemma, heller.

Men det blir på ett helt annat sätt iaf.


Har redan börjat fundera på nästa utlandsresa,

som kommer att äga rum till hösten! :D

Har ni nåt tips så får ni gärna dela med er,

kära bloggläsare! :P

Sen så är jag nyfiken på vilka som läser...

Jag vet ungefär vem hälften av mina läsare är,

men resten...tell me, tell me, tell me! :P


Jo, det här var ju sista "avsnittet" om Barcelona...

Hoppas ni har njutit av texterna och bilderna! :)

 
 
Lotta

Lotta

31 maj 2011 17:19

Jag läser, men det vet du nog vid det här laget! Vad hade du för tid på Vårruset då?

http://gretaturbo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 september 2012 21:10

We kissed that night before I left Still now thats something I could never forget You've got all that I need. With you I know that I'm good for something, so let's go give it a try. ...

Av Lina - 1 september 2012 22:53


 

Av Lina - 22 augusti 2012 19:31

Don't give up It's just the weight of the world When you're heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear ...

Av Lina - 23 juli 2012 16:12

Ja, nu har jag varit ledig en vecka... 4 veckor kvar, vad fan ska jag göra av all tid?Jag är inte van att vara ledig, och jag är definitivt inte bra på det. Fast jag försöker tänka att det här kanske är den första och sista sommaren, iaf på l...

Av Lina - 19 juli 2012 18:16

Herregud, jag har ju bloggat tre dagar i rad nu, ingen som är imponerad? ;p   Trästocksfestivalen började idag,  Olov är och ser Amber Oak nu, senare ikväll, närmare bestämt vid midnatt ska vi fara ut tillsammans. Jag vill se Maskinen o...

Ovido - Quiz & Flashcards