Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Lina - 6 maj 2011 21:08

...har nu åkt av!
Det duger ju inte att se ut som en halv karl på Bodenbadet imorgon,

och inte utomlands heller för den delen :P

Har ni provat den där Veet-krämen med spatel?
Om inte - gör det!
Grymt bra resultat, och man behöver inte vara rädd att skära sig på nån himla rakhyvel. Rekommenderas!


Ikväll har jag gjort något väldigt otippat.

Jag har sett syrrans fotbollsmatch!
Det trodde ni aldrig att jag skulle göra en fredag kväll va! ;)

Hade först inte tänkt gå dit för det regnade,

men jag var tvungen att posta ett brev så skulle ju ändå ut.

Och när jag var på väg till Älvåkra så slutade det helt plötsligt,

och solen var framme hela matchen!
För tusan.

Synd att de förlorade, men de ägde iaf första halvlek!


Jo men som sagt, imorgon blir det mest troligt Bodenbadet (Nordpoolen) med Em och hennes småsyrror.
Kul! Det var längesen man var där.

Och imorgon kväll blir det mest troligt cruising i Piteå,

också väldigt längesen man var på det!
Så jag har lagt mig otillgänglig för jobb imorgon och söndag förmiddag ;)

Tycker bara att du Emmelie Nilsson ska göra detsamma,

du har ju surrat om att vi borde dra en fest nån helg.

Passa på då för tusan! ;)


Idag har jag varit jättesnäll,

känner mig verkligen som en bra människa :D
Tänk vad glad man kan bli av att glädja och hjälpa andra.

Alltså nu kanske ni tror att jag är världens elakaste annars,

och aldrig gör nåt för mina medmänniskor.

Men så är det ju självklart inte.

Jag är ju oftast snäll,

men idag har jag varit lite extra :)


Nu sitter jag med fötterna i fotbad,'

Mary Kays Limited Edition Pedikyrset!

Har tänkt ha fina fötter i sommar ;)

Ska nu fortsätta skämma bort min kropp,

men ha en fortsatt bra fredagskväll allihopa! :)

Ovido - Quiz & Flashcards