Alla inlägg den 21 maj 2011

Av Lina - 21 maj 2011 17:01

Jaha, idag har ju hittills varit en lite konstig dag...

Blev ju bland annat åskväder helt plötsligt!
Tur att det gick över fort...


Jag har iaf packat upp och tvättat alla kläder,

öppnat paketet från Mary Kay (alltid lika kul fastän man vet vad man har beställt :D)

men annars tagit det rätt lugnt.

Njuter av att vara hemma, i min min MIN lägenhet,

trots att jag kanske hellre hade velat vara kvar i Göteborg,

eller allra helst i Barcelona ;)

Hemma är alltid hemma ändå :)


Ska väl börja laga mat snart...

Men jag har fastnat i bloggen lite,

håller på att skriva om dagarna i Barcelona,

så det kommer väl upp när jag har skrivit klart om alla.

Bara så jag inte glömmer bort nåt :P

Håll utkik!


Min blogg har ju faktiskt varit väldigt tråkig på senaste,

det vet jag.

Dåligt med uppdatering och dåligt med bilder...

Men till veckan ska det bli ändring på det - lo prometo! ;)


Jo just det, undrar om det blir en stor cruising på byn ikväll?
Har hört nåt om att det tjorvade med tillståndet och bla bla bla...

Får se om det blir att dra nån ragg,

men mest troligt blir det nog bara att kolla på alla andra som snurrar runt :)

Ha en bra lördag kväll allihopa! :D

Ovido - Quiz & Flashcards