Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Lina - 2 maj 2011 21:15

Grattis i efterskott älskade pappa som fyllde 48 år igår!

Och tack för grillat och fikat igår! :)


Idag har jag blivit glad för två saker,

eller säkert fler men två som jag kommer ihåg just nu ;)

För det första så har jag bokat om hotellet i Barcelona,

då jag upptäckte att det vi bokade först låg alldeles för långt ifrån stan.

Mycket längre än jag trodde.

Så för några hundringar till fick vi ett hotell centralt och bra,

cirka 1 km från huvudgatan i Barcelona - La Rambla :)

Härligt att ha nära till flygbussen åde också.


Det andra är att jag hade ett paket från Nelly i brevlådan,

provade klänningen jag beställde i fredags och den satt som en smäck!

Watch out säger jag bara, haha.

Eller nåt.

Tur att jag tog den mindre storleken :D


Nu kom jag på en sak till som gjort mig glad idag,

jag upptäckte (eller ok det var Sandra som påpekade det först) att jag skaffade Spotify i december vilket betyder att jag lyssnar hur mycket jag vill i en månad till! :D yeah!

"Synd" att man är bortrest  i 10 dagar då ;)


Och sen har jag blivit jätteledsen för en sak också,

men vi väntar och ser och håller tummarna för att allt går så bra som möjligt.

Ingen idé att ni frågar för kommer inte säga nåt mer än detta,

var bara tvungen att få det ur mig :/


Har jobbat på Solbacken idag,

full rulle från kl 7 kan jag ju säga.

Men kul att jobba där iaf, var ju typ några månader sen sist!
Mest troligt kommer jag att jobba där hela sommaren också :)


Och ikväll har det varit Mary Kay - möte.

Kul grej på g nästa måndag,

hör av er till mig om ni vill veta mer!
Ledtråd: sommar och makeup! ;)


Imorgon måste jag verkligen ta mig till gymet!


Och det var väl ungefär det jag ville säga idag :)





Ovido - Quiz & Flashcards