Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Lina - 3 maj 2011 17:23

Jaha.

Jag tänkte lägga upp en bild,

men mobilen och kabeln verkar inte vilja samarbeta.

Tänkte visa er mina två vänsterfötter ;)

Har nämligen träningsstrumpor där det står R och L,

och de flesta vet ju vad det betyder.

Men tydligen inte jag,

för på gymet upptäckte jag att jag inte hade nån högerstrumpa :D

Hehe så kan det gå om man inte tänker så mycket på vad man gör...


Cyklade 30 minuter och sen lite styrketräning :)


Nu håller jag på att steka köttfärs,

och har just hackat lök (vilket jag för övrigt är sämst i världen på,

garanterat. Men jag vet då iaf hur man finhackar, även om jag inte kan göra det ;) hehe, internt skämt.)

Det blir lasagne till middag!'

Mums! :)


Nu ska jag fortsätta, och medans lasagnen är i ugnen sen så ska jag duscha.

Jag är ju effektiviteten själv ;)

Hehe.


Ha de! :)

Ovido - Quiz & Flashcards