Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Lina - 9 maj 2011 15:26

Åh det är så mycket jag vill hinna med innan jag åker imorgon,

men jag måste nog inse att jag måste stryka några saker på min lista :P
Det viktigaste är att jag hinner tvätta, packa, träna och träffa "alla" en sista gång innan jag åker.

Man kan ju tro att jag ska vara borta hur länge som helst,

eller att jag aldrig kommer tillbaka :P
Jag blir ju dock bara borta i tio dagar...


Men idag har jag hunnit jobba och träna iaf :)
Körde ett hårt styrkepass för överkroppen, varvat med några rodd-intervaller.

Avslutade med 20 minuter på cykeln.

Najs!
Är det bnågorlunda bra väder imorgon bitti, och jag vaknar tidigt,

ska jag ta en cykeltur.

Kanske broarna runt...


Jag stör mig som fan på alla fjortisar (tjejer och killar!) som är och "tränar" på gymet. Sitta och fnittra och leka med mobilerna behöver man inte fara till gymet för att göra!

Kom tillbaka om några år när ni kan och vill träna på riktigt istället.


Sådärja, då fick jag beklaga mig lite också,

det känns genast lite bättre :P


Nu ska jag hoppa in i duschen (bokstavligt? ;P), sen käka middag.

Och så måste jag ju fixa håret och sminka mig :D

Klockan halv sex börjar Mary Kay-mötet för alla Fristående Hudvårdskonsulter (inklusive mig själv alltså :P) och gästerna kommer, förhoppningsvis, kl sex :)

Spännande.

Ovido - Quiz & Flashcards