Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Lina - 20 maj 2011 23:17

    Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel


Hur kan man nånsin vara beredd?

Tänker på er,

hela tiden.

Av Lina - 20 maj 2011 23:00

Jo nu jag är hemma, otroligt pigg efter att bara ha sovit ca 3 osammanhängande timmar på tåget inatt.

Var försenade 1 ½ timme, men det betyder att jag får ersättning av SJ, så jag klagar inte ;)
Kanske måste tillbaka till Göteborg redan nästa vecka,

för intervju på Yrkeshögskolan som jag sökte till!
Skulle ha varit på intervju igår kl 11 typ...

Och det hade ju varit perfekt, eftersom jag var i Göteborg,

om jag hade vetat om det!
Nåja, en extra sväng till Göteborg är ju inget att klaga på heller :)


Kom alltså fram till byn kring elva i förmiddags,

for och hämtade ut Mary Kay-paketet på Ica,

handlade på Konsum och postade kassakort.

Är man effektiv så är man ;)

Har jobbat ikväll,

sen hämtade Em (plus Bea och Madde) upp mig och så for vi och tände ett ljus

hos lilla ängeln Sebastian   


Skriver mer imorgon...

Ovido - Quiz & Flashcards