Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Lina - 25 maj 2011 22:04

Hehe, hade nästan glömt den här,

men hur fan kunde väskan läsa mina tankar?
Den talade ju till MIG! ;)



 


Men jag köpte den inte,

för den var lite dyr...

Och jag har redan en blommig väska ;)


Men visst var den snygg!!!

Av Lina - 25 maj 2011 19:13

Det är jag det.

Men jag har fått mycket gjort idag,

så jag är nöjd :)


Nu ska jag inte göra ett skit resten av kvällen,

bara slöa!
Det är inte ofta ;)

Men ibland behöver man det också...


Tänkte träna på gymet och sola idag,

men istället så var jag med pappa i Teuger och lekte jordbrukare (eller nåt),

dessutom utomhus i den riktiga solen! ;)


Nån dag, när jag flyttar till hus,

då ska jag ha ett växthus och odla en massa goda frukter och grönsaker! :D
Och ett jordgubbsland, hallonbuskar,

you name it - i´ll have it ;)
Det är en dröm.


Hehe, nu ska jag dö lite till och se gårdagens Big Brother :)

Imorgon kommer första delen av "berättelsen om Barcelona-resan" upp,

håll utkik ;)

Av Lina - 25 maj 2011 07:30

Jag är nog lite dålig på att hålla vad jag lovar när det gäller bloggen,

har jag märkt :P


Men alltså jag har jävlat fullt upp! :P
Igår jobbade jag 7-15 sen bara hem och snabbduscha,

sminka sig och ta på sig finkläder,

blev hämtad kvart i fyra och for iväg mot Stadshotellet i Luleå,

där det var Mary Kay-seminarium - riktigt kul och inspirerande! :D


Kom hem kring tio men då for jag och Em förbi Marie och David,

hon fick en parfym från Sephora från mig och Sandra (note to self: köp chokladparfymen nästa gång ;D),

och ett ängel-smycke från mig, Em och Sandra :)


Dom såg ju en intressant film så vi blev kvar där ett tag och såg slutet av den...

Kom hem kring halv tolv och då var jag så svinigt hungrig så kunde inte somna innan jag hade ätit,

och så började jag se måndagens Big Brother-avsnitt så det blev lite sent,

hade kunnat sova flera timmar innan jag till slut la igen ögonen...


Nu är jag på Pärlugglan och jobbar till kvart över tolv! :)

Den här dagen blir nog också rolig och händelserik,

men ska försöka ta mig lite mer tid för bloggen också.

Men det kommer inte i första hand :)


Ha de!


(Tidsinställt inlägg.)

Ovido - Quiz & Flashcards