Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Lina - 23 maj 2011 22:10

Åh herreminje så skönt att lägga sig i sängen!

Trots att jag inte har somnat före 02 nån dag de senaste veckorna så tror jag inte det kommer bli nåt problem att somna tidigt ikväll, och stiga upp kl sex imorgon bitti för att jobba dag på Solbacken imorgon :)


Ikväll har jag jobbat på 2ab,

och innan jobbet var jag ju som sagt och tränade.

Grymt skönt! :D
Tror det kan vara en bidragande orsak till min trötthet ;)


När jag hade tränat så solade jag i 12 minuter...

Det är inte såå kul att jämt få kommentarer om att man är så blek,

ursäkta mina pigment liksom,

och så är det ju fint att vara lite mer jämnbrun :)


Så denna sommar har jag tänkt vara brunare än vanligt (eller...rödare lär det väl bli, suck...) oavsett om jag får brännan på vanligt sätt, eller om jag fuskar.

Så det så.

Jag tycker iaf att jag har fått lite solbränna redan, även om man räknar bort de 12 minuterna i solariet...

Alla blir faktiskt inte pepparkaksbruna,

och alla får inte färg efter 5 minuter ute i solen.


Så är det med det.

Och för övrigt så har jag 5 dagar på mig att ta mig 84,4 km om jag ska nå mitt mål i stegtävlingen (att även gå tillbaka till Göteborg, då har jag alltså gått 774 km fram och tillbaka från Mem - Göteborg från 4 april till 28 maj).

Wish me luck!
Jag kommer klara det ;)


Godnatt!

Av Lina - 23 maj 2011 09:04

Godmorgon!


Jo det blev ju en rätt lyckad cruising i lördags - kul för Älvsbyn, de som fixade det och alla som deltog! :)

Det roliga var att det var som mest folk och bilar kring 20-21-tiden på kvällen,

då var vi hos Fia och stod på hennes balkong och kollade på alla som passerade,

hon har ju värsta läget ;)

Kring 22.30-23.00 bestämde vi oss för att åka runt istället,

Ems kusin Linnea var snäll och körde trots att hon skulle upp och jobba tidigt i söndags! :)
Det var riktigt kul, när det äntligen händer nåt på byn måste man ju passa på att visa att man uppskattar det tycker jag, annars kan man inte gnälla sen :)


Igår jobbade jag kväll på Solbacken,

och idag ska jag fixa en massa saker innan jag jobbar kväll på 2ab...


Jag ska bland annat fara och träna - efterlängtat som fan! :D

Äter en liten lätt frukost nu och ska snart bege mig mot gymet.


Ha en bra dag i det härliga vädret, min termometer står redan på 20,3 grader! :D

Känns lite dumt att träna inomhus då egentligen,

men jag behöver styrketräna! :P


Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards