Alla inlägg den 18 november 2011

Av Lina - 18 november 2011 16:37

Som ni vet så fyller jag ju snart år,

då kanske ni vill veta vad jag önskar mig? ;)

Jag har väl redan sagt en del till vissa,

men jag har funderat lite mer och kommit fram till vad jag behöver och/eller vill ha.

  • Framförallt pengar
  • Presentkort hos nån frisör (helst Klippet i Älvsbyn ;p)
  • Ljus (gärna med doft)
  • Kökshanddukar och grytlappar
  • Fjällräven-väska (Kånken, grön!)

Och det här önskar jag mig INTE:


  • Godis
  • Prydnader (har redan för mycket sånt)
  • Smink och hudvårdsprodukter, använder som ni förstår bara Mary Kay :)

Funkar väl som julklappstips också ;)

Kanske kommer på nåt mer sen :D


PS! Om nån behöver presenttips,

så har jag massa bra Mary Kay-produkter på lager,

även presentkort! :)

Ovido - Quiz & Flashcards