Alla inlägg den 10 november 2011

Av Lina - 10 november 2011 22:14

Många inlägg idag,

men det gör väl inget? ;p


Jag tänkte bara säga att jag just blev förälskad i Menorca.

Är sååååå sugen på att åka utomlands men jag tror att det får vänta till sommaren,

om det blir som jag har tänkt så är jag utomlands 4 veckor då :D

Hinner planera mycket eftersom det är 6 månader dit ;)

Skulle vara kul att fara på cykelsemester,

tänk er en vecka på Menorca och två på Mallorca.

Eller tvärtom.

Jag DÖR!


 


Den här bilden har jag för övrigt som skrivbordunderlägg på datorn... ;)

Av Lina - 10 november 2011 20:29

Spinner vidare på kökspratet,

såg just den här bilden på en blogg.

Kanske ska införskaffa en sån?


 


Hehe.

Av Lina - 10 november 2011 19:38

Idag har jag faktiskt varit himla duktig!
Skola 3 timmar på förmiddagen,

for direkt efter det till gymet och körde en timmes hård träning -

förväntar mig träningsvärk imorgon :D

Sen promenerade jag hem i det fina, dock kyliga vädret - härligt!

Gjorde en enkel lunch i form av varma mackor,

sen tänkte jag leka vaktmästare :)
Och det gjorde jag,

och som förväntat så gick det jävligt bra.

Är man grym så är man! ;)

Hehe, nä nu ska jag inte skryta för mycket men jag blev faktiskt stolt över mig själv.

Var ingen jättestor grej men...


Så här var det, att förra veckan brann lampan i köksfläkten.

Och den behöver man ju,

så det var ju rätt så angeläget att fixa det ;p

Men eftersom jag har varit hemmai Älvsbyn så har det ju inte blivit gjort.

Ringde bovärden idag för jag trodde att det skulle vara avancerat att byta den,

trodde det var deras uppgift.

Men se det var det inte,

hon sa att jag skulle prova själv först och ringa igen om det inte gick.

Och så gick det hur bra som helst ;)
Men man vill ju som inte röra i nånting när man inte vet,

med risk att förstöra nånting.

När jag ändå var i köket och höll på så passade jag på att rengöra fläkten och allt,

fyfan alltså - jag kan ju säga att det behövdes!
Det var inte gjort sen förra seklet, typ ;p

Det ska vara rent och fräscht där man lagar mat,

är det så mycket begärt?
Nu kanske det får vara rent några veckor iaf.

HRM!


Nu ska jag inte bli nån röd gubbe men man tycker ju att folk ska tänka lite själva.

Sunt förnuft helt enkelt.


Nu ska jag plugga! :)

Tenta på tisdaaaaaaaag.

Ovido - Quiz & Flashcards