Alla inlägg den 15 november 2011

Av Lina - 15 november 2011 18:28

ÅÅÅÅÅÅÅH!
Fyfan vad gott!
Blev akut sugen på det för typ två timmar sen,

och är det fortfarande,

trots att jag har ätit middag (lax och potatis).

Men på fredag,

då jäklar ska det frossas!
Då ska jag på Coop.

Varför just fredag, kanske undrar ni?
Jo, dom har nämligen provsmakning av pizza mellan 11-19,

så däremellan nångång ska jag handla :D

Eheeeeee.


Jo, men nu är ju den där jävla tentan gjord ;p

Sällan jag har varit så nervös inför nåt prov eller liknande innan.

Den obligatoriska "efter-prov-analysen" lyder så här idag:
Ja, det är klart att jag klarade det!
Det vet jag, men fick jag det betyg jag vill ha?
Det är jag lite mer osäker på,

det känns som att antingen är jag på gränsen G-VG eller så får jag VG :D

(VG är som sagt det högsta betyget på eftergymnasial nivå.)


Jag siktar högt,

och varför ska jag inte göra det?
När jag vet att jag kan,

och kanske framför allt VILL! :D


Nu är det gode lugnt resten av veckan,

är ju ledig torsdag och fredag, höhö.


Hade tänkt fira att provet är gjort med att städa...

Men jag har huvudvärken from hell,

(säkert stressen som släpper),

så dammsugaren får sova ett tag till.


Ha de! :D

Ovido - Quiz & Flashcards