Alla inlägg den 2 november 2011

Av Lina - 2 november 2011 17:32

...har varit grymt lång!

Inget skolarbete att göra,

tänkte fara och träna men ides inte gå in till stan bara för det,

så egentligen får jag väl skylla mig själv lite ;p

Det är konstigt det där,

man är som rastlös och vill ha nåt att göra,

men samtidigt är man ibland för lat för att ta sig ut...

Det är inte lätt det där ;p


Men jag längtar då som fasen till den första praktiken,

synd att det är typ 30 veckor kvar.

Jag gillar min utbildning ;D

Av Lina - 2 november 2011 16:09

Jag kanske har sagt det förut,

men jag förstår inte när det är egentligen?
Många verkar ju ha firat det nu helgen som var...

Men är inte det USA som firar då?
Eller är det tvärtom?

Skit samma,

jag kommer i alla fall att fira det i helgen :D

Blir spännande att se om jag lyckas med sminkningen jag har tänkt mig,

men har ju förhoppningsvis hela dagen på mig så om inte annat får jag väl göra om och göra rätt ;p


Längtar!

Av Lina - 2 november 2011 12:51

Nu har jag pratat med bemanningsenheten i Älvsbyn och lagt mig tillgänglig för jobb över jul och nyår.
Jag har abstinens efter att få jobba,

även om man har mycket i skolan ibland så är det inte samma sak...

Jag har fasen inte jobbat på tre månader snart,

om man inte räknar med Mary Kay då så klart :)


Så GE MIG JOBB!!! :D

Hoppas nån uggla läser detta... ;)

Ovido - Quiz & Flashcards