Alla inlägg den 14 november 2011

Av Lina - 14 november 2011 20:59

Efter skolan for jag och tränade, grymt skönt som alltid! :D
När jag kom hem åt jag middag, duschade och sen tänkte jag börja plugga.

Ehm.

Jo, jag började.

Och jag slutade, för ett bra tag sen.

Har inge motivation what so ever!
Det är ju grymt intressant,

men det känns som att det inte kommer fastna så mycket mer nu ;p

Har långt ifrån stenkoll på allt,

men jag tror jag har tillräckligt bra koll för att klara det iaf.

Läraren tycker att vi inte har nånting att vara nervösa för,

hon tror att alla kommer klara det galant.

Man ska ju tänka positivt! :)


Men ska iaf läsa lite det sista jag gör innan jag ska sova ikväll,

och så är det tur att vi börjar halv ett imorgon.

Ska nog fara till skolan lite tidigare och NÖTA det sista som går ;p

Läste igenom det jag skrivit,

och jag låter mycket mer positiv än jag känner mig.

Men men, håll tummarna!


OCH!
På onsdag blir det bio med några från klassen -

ÄNTLIGEN är den här: del 1 av Breaking Dawn,

känns som man har väntat i flera år!!! :D


Nu ska jag göra mig lite kvällsfika :)

Av Lina - 14 november 2011 11:09

Jag blev väckt kl 8 i morse av oljud från köket.

Jag gillar inte att bli väckt,

inte av sånt iaf.

Så man kan säga att jag vaknade på fel sida,

kände mig lite sur i några timmar,

men nu har det börjat bli bättre.

Jag har med andra ord valt att inte vara en röd gubbe ;D


Har pluggat lite,

just sminkat mig nu och snart ska jag äta lunch innan jag beger mig till skolan.

Branschkunskap står på schemat idag,

repetition inför morgondagens tenta.

Känner mig som vanligt lite nervös,

men det brukar ju gå bra ändå :)

Har fått högsta betyg på alla prov och läxförhör hittills,

men egentligen borde man ju vara nöjd om man får godkänt.

Men när man vet att man har kapacitet för högre betyg,

då kan man inte hjälpa att känna sig lite "misslyckad" om man "bara" får godkänt.

Nu ska jag inte ta ut nånting i förskott,

när jag väl sitter där kommer det säkert att gå bra,

men det är inte bara jag som tycker att det känns lite luddigt med vad vi ska kunna inför provet...

Så läraren kommer att få jobbiga 3 timmar idag,

tusen frågor från alla i klassen ;)


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards