Alla inlägg den 13 november 2011

Av Lina - 13 november 2011 22:15

...så är det faktiskt bara en månad till min födelsedag! :D

Tiden går så fruktansvärt fort!

Å ena sidan så vill jag att dom här två åren med plugg ska gå jättefort,

så jag får göra det jag älskar, förhoppningsvis utomlands också -

då skulle min dröm vara fulländad!

Jag säger det: nån gång... ;)


Å andra sidan får tiden gärna stå still.

Ni vet vad jag syftar på.


Ser just ett program på tv3play som heter Sanning och konsekvens,

just det här avsnittet handlar om kvacksalvare och bluffmakare

som påstår sig kunna bota cancer på "naturlig väg".

En av dom påstår att sjukdomen inte behöver opereras eller behandlas,

utan att den alltså typ ska drivas ut...

Man kan ju inte hjälpa att bli lite förbannad!

Eller mycket!

Vissa gör ju fan vad som helst för att tjäna pengar...

Jag förstår inte heller hur folk kan gå på sånt,

men det är ju en sak för sig det också.


Godnatt.

Av Lina - 13 november 2011 20:51

Ja, det är väl inte så många som har missat att det är fars dag idag :)

Eller farsdag som jag brukar skriva annars.


Men eftersom jag är 15 mil från min pappa just nu så fick han en present förra helgen när jag var hemma i Älvsbyn,

och ett sms idag :)

Jag kan lova er att det finns inte många som min pappa,

han är helt enkelt bara BÄST.

Hoppas det blir många farsdagar till!


 

Av Lina - 13 november 2011 15:55

Från Så mycket bättre igår ;)


Ovido - Quiz & Flashcards