Alla inlägg den 7 november 2011

Av Lina - 7 november 2011 15:23

Då var man tillbaka i Skellefteå igen,

efter en rolig helg hemma i Älvsbyn :)
Roligaste var att lura alla (utom Em) i lördags,

lite jobbigt att behöva gömma sig i två dagar bara ;p

Men det var lugnt värt det, hehee!


Har packat upp och ätit lunch och så,

måste fara och handla lite nu och sen ska jag plugga lite.

Blir en tidig kväll också,

känner mig inte helt hundra idag...


Som säkert några har sett på Facebook så fick jag åka buss gratis mellan Piteå och Skellefteå,

ibland är det ju bra att ingen vet hur Hollo-kort funkar.

Men man kan ju tycka att man ska veta det om man jobbar som busschaufför.

Nåja.

Blev extra billigt eftersom jag åkte bil med p & A Älvsbyn-Piteå både idag och i torsdags ;p

TACK för det! :)


Har även hunnit träffa både farmor och farfar under de här dagarna,

det händer inte så ofta så det var kul :)


Och i fredags fick jag massage,

jag vann ju ett presentkort hos Anette på Calm & Beauty förra helgen jag var hem,

ibland har man tur :D


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards