Alla inlägg den 12 november 2011

Av Lina - 12 november 2011 15:34

Vaknade av ett sms från Friskvårdskompaniet kl 8 i morse,

så då var det bara stiga upp!
Hade ställt mig som reserv för spinningpasset i morse,

men var rätt långt bak så trodde inte det var nån idé.

Men det var tydligen många som blev lata -

då slapp jag vara det!
Var riktigt skönt :D

När jag hade tränat ringde syrran och sa att dom snart var framme i Skellefteå,

så jag duschade och fixade mig och sen for jag och lämnade lite Mary Kay-saker åt henne :)
Blev bara en snabbis för hon skulle och spela paintball eller vad det var med fotbollslaget.

Så då gick jag och mötte upp Veronica för att käka lunch :)
Annelie skulle egentligen också varit med,

men hon hade just vaknat (klockan halv ett,

då var det faktiskt på tiden att stiga upp! ;p)

så hon hoppade över.

Men det var riktigt trevligt,

vi satt och åt och surrade i en timme ungefär och sen skulle hon iväg och jobba.

Och jag for och handlade.


Snörde ihop en kladdkaka igår kväll,

och den blev så jävla torr så jag tänkte prova göra arrakbollar

istället för att slänga bort allt :)
Handlade till det,

och nu har jag blandat ihop smeten

och den står på kylning.

Ska snart gå och rulla lite bollar,

få se om det blir bra.

Första gången jag gör arrakbollar,

men smeten var då god iaf :D
Man måste ju provsmaka ;)


Har inte varit still många minuter sen kl 8 i morse,

förutom när vi åt lunch då,

så det blir lugnt resten av dagen :)


Ha det!

Av Lina - 12 november 2011 10:15

Från Linneas blogg.


 


(Tidsinställt inlägg.)

Ovido - Quiz & Flashcards