Alla inlägg den 11 november 2011

Av Lina - 11 november 2011 19:45

För mig så har den här speciella dagen inte varit så speciell,

har sett ut ungefär som alla andra dagar ;p

Men många har säkert planerat nåt extra idag,

många som förlovar sig och gifter sig,

kan jag tänka mig.


Men ifjol när det var 10-10-10,

då var det speciellt.

Vi skulle fara och äta middag i Storforsen,

pappas jobb skulle bjuda.

Trodde vi.

Men så plötsligt går dom och gifter sig,

pappan och bonusmamman!

I en limousin, till råga på allt,

och med mig och syrran som vittnen.

Så himla överraskade vi blev,

positivt så klart :)


 


Det var en fin dag,

kommer nog aldrig att glömma den :)

Av Lina - 11 november 2011 18:01

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.

Jag älskar min utbildning!
Enda nackdelen är väl att man blir så grymt sugen på att resa överallt ;)


Åt middag för ett tag sen,

ugnsstekt kyckling, ris, grönsaker och beasås, mums!

Nu sitter jag här och väntar på att Idol ska börja.

Ikväll ska jag inte göra ett skit :D
Inte för att jag brukar göra speciellt mycket andra kvällar heller,

men när det är helg brukar man ju ändå försöka hitta på nåt ;p

Men inte ikväll,

ska bara se Idol, äta chips och morötter i dip och ta det allmänt lugnt.

Ska inte plugga, har knappt tänkt röra mig ur fläcken faktiskt.

Så skönt! :D


Kanske kollar lite resmål när jag ändå sitter vid datorn...

Det är vad jag kallar att förena nytta med nöje! :D

Ovido - Quiz & Flashcards