Alla inlägg den 27 september 2011

Av Lina - 27 september 2011 17:18

Ni får ursäkta min något irriterade ton i de senaste inläggen,

eller...nä förresten, jag har inget att be om ursäkt för.

Det är skönt att skriva av sig,

oavsett humör.

Men kanske speciellt skönt när man är arg och tycker att det mesta är orättvist.


Det är väl inte meningen att man ska förstå allt,

och framförallt så är livet inte menat att vara rättvist -

det är ju jävligt tydligt.


Nu ska jag plugga till min roliga tenta som jag har på måndag,

wish me luck!


  

Av Lina - 27 september 2011 08:48

Om man har telefontid 2 timmar i veckan...

Då borde man ju kunna räkna ut att det kommer ringa rätt mycket folk under dom där två timmarna, för man är ju knappast tillgänglig på telefon övrig tid.

När och HUR ska man då kunna få tag på den man behöver prata med?

Jag bara undrar.


Nä, jag är inte så munter idag.

Har sovmorgon till halv ett men måste ställa väckaren på åtta för att ringa ett samtal, och så tutar det bara upptaget.

Men jag måste kontakta dom,

dom ska inte kontakta mig.

För det är så det funkar.

Vad är det för idé?


Loggade in på facebook tidigare,

hälften av alla som uppdaterat sin status klagade på vädret.

Om det är ert största problem - grattis!

Fan, människor borde verkligen få perspektiv på saker och ting.

Ovido - Quiz & Flashcards