Alla inlägg den 8 september 2011

Av Lina - 8 september 2011 08:29

Godmorgon!
Har sovmorgon till 10 idag men som den lilla tant jag är så vaknade jag halv åtta...

Faktiskt ganska jobbigt att inte kunna sova ut ;p

Men man hinner ju mycket iaf :)

Igår hade tvåorna inspark för oss nya TRAC-studenter,

himla kul!
Massa lekar (bland annat Burträsk-bingo) och annat smått och gott.
Vet inte när de sista for, men folk droppade av ganska fort och jag gav mig kring halv elva och cyklade hem i regnet...

Det känns som att vi är en bra klass,

tror jag kommer trivas (eller, jag trivs redan!) jättebra med, kanske inte alla, men iaf de flesta :)


Idag är det skola mellan 10.00-15.30, sen ikväll är det - som jag skrivit tidigare - välkomstmiddag och sen väntar en långhelg!
Den ska jag spendera med att jobba lite med Mary Kay,

har en spaklass inbokad på lördag med en tjej någonstans i Burträsk,

och sen kanske det blir utgång på lördag också,

man måste ju kolla läget på stan ;p


Antar att ni har läst om Stefan Liv och hans hockeylag,

usch vad hemskt! :/

Tur att det inte händer så ofta, flygkrascher...


Det får avsluta inlägget,

nu måste jag käka och fixa mig innan skolan,

hejdååå! :)

Ovido - Quiz & Flashcards