Alla inlägg den 20 september 2011

Av Lina - 20 september 2011 21:16

Har kollat runt lite på bloggar,

hittade en där bloggaren hade googlat sitt namn + "är" för att få fram sanningen om sig själv, det kan ju verkligen komma upp vad som helst och självklart var jag tvungen att prova. Det här var lite av det som kom upp...

Rätt kul ändå ;)



Lina är ett kvinnonamn. (No shit?)

Lina är verkligen en tjej att se upp till. (Självklart!)

Lina är Sveriges minsta färja och trafikerar Göta Kanal på tvären. (Hmm...)

Lina är magdansös, riktigt sexig! (Höhö.)

Lina är en väldigt rolig hund. Ibland tror vi att hon är lite bakom... (Haha!)

Lina är en viktig länk för att inte genusperspektivet i det övriga intressepolitiska arbetet inte ska glömmas bort. (Där hör ni.)

Lina är en mycket karismatisk sångerska där målet är att publiken ska ryckas med. (Kanske borde satsa på en sångkarriär?)

Lina är den coolaste ginger jag mött. (Ginger?)

Lina är tillbaka fast hon knappt hunnit sluta! (Watch out, here I come!)

Lina är ett självklart val! (Say no more ;p)

Lina är bäst. (Ingen protest!)

Lina är kär i Mac. (Intressant, bring him to me! ;p)

Lina är vad högskolan kallar en vital forskningsmiljö. (Vill inte veta...)

Lina är stark i kroppen. (Kan alltid bli bättre.)

Lina är förstås för ung för att veta exakt vad som händer, men hon förstår att det är fel. (Vadåååå!?)

Lina är mer flexibel än en tross av samma dimension. (Så äre.)

Lina är sjuk. (Tell me something I didn't know ;p)

Lina är inte född igår. (Fast man kan tro det ibland, hehe.)

Lina är fortfarande förvånad över att allting ordnades så fort... (Det är osett.)

Lina är ev. till salu. (Jag är INTE billig ska jag ta och tala om ;p)

Lina är helt hämningslös och avslutade sin första dag i paradiset med hångel och ett galet nakenbad... (No further comments...)

Lina är dräktig och kommer att föla i april. (Jaha, nu är man häst också ;p).


.

Har lärt mig mycket om mig själv idag! ;p

Av Lina - 20 september 2011 18:09






Såååå snygg!


I färgen Teal Green.

Jag fyller ju år "snart"...

Bara en liten hint ;)

Ovido - Quiz & Flashcards