Alla inlägg den 22 september 2011

Av Lina - 22 september 2011 20:26

Trotsade vädret och mig själv och tog en promenad för att hämta ut ett paket från Mary Kay på OK tidigare idag...

På hemvägen - med dyngsura skor, sockar och byxor och bärandes på ett paket som vägde minst 5 kilo - roade jag mig med att trampa på alla maskar jag såg.

Bara för att jag är så bitter för att det bara regnar (bildligt och bokstavligt talat) hela tiden, nån måste man ju få ta ut sina agressioner på, eller hur? ;p

Tyckte lite synd om maskarna dock, men bara LITE.

Skulle nästan kunna bli min nya hobby...


Jag beställer sol till helgen!



If you ask me how I'm doin
I would say I'm doin just fine...

Av Lina - 22 september 2011 14:18

Idag har jag tre saker att säga.


1. Jag är förbannat less att det regnar hela jäääääääävla tiden!
Det får hellre komma flera meter snö! Längtar efter vintern, hösten är såå deprimerande. Usch. Men att det regnar är ändå lindrigt jämfört med vissa andra saker. Känner att jag måste få beklaga mig över det ändå.


2. Jag har hämtat mina nya glasögon idag (2 par) :D


3. Imorgon kommer jag hem till byn! Längtar efter alla!

Ovido - Quiz & Flashcards