Alla inlägg den 17 september 2011

Av Lina - 17 september 2011 10:07

Vilket härligt höstväder vi har idag,

strålande sol och lite kylig luft - ändå härligt!


Igår kom m & J till Skellefteå,

vi var ut och käkade pizza och sen for vi till campingen och mös och surrade i deras husvagn hela kvällen :)

Och jag läste hela veckans Piteå-Tidningar, haha.

Det är inte samma sak när man läser på internet ;p

Och så fick jag dricka Älvsby-vatten,

finns det nå bättre? Skulle inte tro det.


Ska snart hoppa in i duschen och sen bege mig mot stan tror jag :)

Sandra kommer hit idag! :D
Då väntar hockey (SAIK - Timrå) och sen ikväll blir det nog utgång med Sandra och några av mina klasskompisar - kul!!!


Nä hörni det var inget bra inlägg det här,

får inget flyt i skrivandet,

men visst har jag blivit bra på att uppdatera igen!? ;)




Upp och ner.

Ovido - Quiz & Flashcards