Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Lina - 20 oktober 2011 19:19

Jag tror jag ska börja äta kladdkaka till lunch oftare ;)


Har haft ont i huvudet till och från under hela veckan,

och jag misstänker starkt att det kommer från nacken.

Inte bra att sitta så mycket vid datorn som jag gjort de senaste dagarna när jag både gjort skolarbeten och nöjen på datorn ;p

(Och nu sitter jag här igen, haha. Men ska berätta varför sen ;p)


Men trots huvudvärken så hade jag gett mig fan på att jag skulle träna idag,

det blir ju knappast bättre av att inte göra det...

Så jag cyklade in till stan (med min cp-cykel) och sen cyklade jag lite till.

Och det gick svinigt bra på spinningen - härligt att vara tillbaka! :D
Men detta bekräftar ju en viktig sak: jag har en grym grundkondition!

Har som bekant inte tränat speciellt hårt de senaste månaderna.

Styrkan måste jag jobba lite mer med dock, så imorgon när jag ändå ska in till stan och möta Em vid bussen så ska jag passa på att träna innan :)


Har för övrigt just ätit middag - lax, potatis, paprika och hollandaisesås MUMS!

Och jag sitter vid datorn för att jag ser på Efterlyst,

har mer eller mindre följt programmet i typ 15 år.

Man lär nog aldrig glömma det där jäkla telefonnumret,

men vem vet nån gång kanske man behöver använda det ;p

Till det viktiga i hela den historian:

Nu har man ju en extra anledning till att kolla på det -

jag säger bara Jens Lapidus!
Herremingud vilken snygging, där kan man snacka om en riktig man!

Nånting annat än Leif GW Persson det där, mhm!

Alltså, inget ont om GW han var ju grymt duktig men...

Ni kan inte annat än hålla med mig efter att ha sett den här bilden! ;)


 



Undrar om hans böcker är bra förresten...?

Ovido - Quiz & Flashcards