Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Lina - 18 oktober 2011 20:55

Så här många besökare har jag inte haft på en dag sen i juni,

det ni!

Är det nya bloggläsare eller nån som bara tittar in här ibland?
Skulle vara kul att veta :)

Jag vill för övrigt ha mer kommentarer,

det är som alla säger att det är roligare att blogga då!
Så kom igen! :)


Har pluggat lite geografi ikväll, bakat kladdkaka och självklart ätit lite av den ;p

Nu ser jag "Pengarna på bordet" men vettefasen om det är nånting för mig...

Tycker det är alldeles för många svammelprogram på tv nu...

Bra med webb-tv så man kan välja vad man vill se, när man vill se det + att det inte är lika mycket reklam ;)

Av Lina - 18 oktober 2011 16:50

Med tanke på allt jag har hunnit med idag så känns det som att klockan är mycket mer än fem (snart)!


Har bland annat färdigställt och skickat in ett av grupparbetena, så nu är det bara redovisningen kvar på det. Men det är nästa vecka så det har jag inte tid att tänka på nu ;p

Har jobbat lite med det andra grupparbetet så det är halvfärdigt,

ska vara inskickat på fredag och redovisning på måndag så känner mig ganska lugn.

Men imorgon är det läxförhör i omvärldskunskap - Sveriges län och städer samt Europas länder, huvudstäder och övriga stora öar och städer :)
Spännande, men det känns också ganska bra, ska plugga på det ikväll.

Känns som att man borde ha större koll på det än vad man har,

men det var ju ett tag sen man pluggade geografi (närmare bestämt typ 6 år sen - jag börjar bli gammal...) ;p


Har även varit på gymet idag och kört igenom mitt träningsprogram som jag fick upplagt igår av en instruktör på FVK (Friskvårdskompaniet).

Mycket fokus på axlar - det kommer nog kännas imorgon,

men det gillar vi! :D

Ska "vila" imorgon, blir ev. en promenad, och på torsdag blir det spinning :)

Har tänkt försöka göra så att jag ska planera en träningsvecka åt gången,

inte typ att man ska träna varje måndag, onsdag, fredag och söndag till exempel.

Eftersom vi har olika schema i skolan typ varje vecka så är det lättare att ta det vecka för vecka.

Känns bra!


Jo, sist men inte minst, så kommer Em till mig i helgen :D

Det blir NAJS!


Ha deeeee ;p

Ovido - Quiz & Flashcards