Alla inlägg den 16 oktober 2011

Oj.

Av Lina - 16 oktober 2011 14:33

Det var visst ett tag sen ;p

Kan väl berätta vad jag har gjort sen sist :)


Blivit nöjdare med mitt hår sen jag tvättat ur lite överflödig färg men är fortfarande lite bitter över att tanten tog 1 ½ timme på sig att färga mitt hår... Varav ca 30 minuter av den tiden gick till att blåsa och styla mitt hår... Märks ju att dom tar betalt per timme om man säger så!  

Men då vet man ju vars man inte kommer gå igen iaf.


Tisdag eftermiddag höll vi på med grupparbetet i ett par timmar,

och i onsdags vet jag inte om jag gjorde så mycket mer än att vara i skolan...

Vi började en ny kurs: Organisation och ledarskap, och pratade om många intressanta saker.
Lite jobbigt bara att man inte är van att gå så långa skoldagar ;p

Och att läraren har en fruktansvärt gäll röst,

och dessutom kommer från Stockholm.

Gäll stockholmsdialekt.
Imagine that!


Torsdag - skola igen och så kom Sandra hit!

Vi käkade på "Lilla Kina" i stan med några av mina klasskompisar

innan vi for på hockey!
Skellefteå - Luleå och det var ju inte helt oväntat att Sandra skulle bli besviken... Mohahahaa! ;p

Nä, det var en ganska jämn match faktiskt och jag är glad att SAIK tog hem det till slut, hade kunnat gå hur som helst. Men nu leder dom serien, med en match mindre än Frölunda som ligger tvåa, ehe. Snacka bäst! ;)


Jahapp, fredagen då.

Skola igen och sen mötte jag upp Sandra på stan :)

Gjorde lite ärenden (hehe) och sen for vi hem till mig och tog det lugnt ett tag innan vi började göra oss i ordning för party!
Josefina som går i min klass har fyllt 25 i helgen så hon hade förfest och sen drog vi till Folkparken där The Voice hade nåt evenemang eller nåt.

Synd bara att de flesta i publiken var max 19-20 år...

Jag undrar om man verkligen var så barnsig som de flesta är?
4 år kan göra mycket med en människa,

ibland känner jag mig som en gammal tant ;D
Bättre det än att vara barnslig,

även om man är det ibland också, så klart ;)


Igår for Sandra hem,

vi gick in till stan och när hon klev på bussen så for jag och tränade :)

Är ju inte världens bästa idé att träna dagen efter man druckit alkohol men jag körde ett kort styrkepass ändå :)

Igår kväll var det några från klassen som skulle ut och käka.

Dom frågade om jag ville hänga på men jag kände inte för det så jag var bara hemma och tog det lugnt, skönt :)


Idag har jag bland annat pluggat lite och kokat rabarberkräm och även ställt i ordning i mitt rum så nu har jag inga kartonger som är ivägen :D
Bara några få saker som ska upp på väggarna,

men för det behöver jag en borr så jag får glatt vänta tills nån känner sig manad att komma och hjälpa mig med det ;D


Hoppas nån har orkat läsa ända hit,

för då vill jag ha svar på en fråga:

Är det nån som har smakat dom nya Polly Rocks?

Hiss eller diss?

Tell me, jag vill veta om det är värt att prova dom :)


Jag blev just akut sugen på dom men ids inte gå och köpa,

lika bra det :)


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards