Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Lina - 3 oktober 2011 17:45

Jahapp.

Då har jag gjort allt jag tänkte göra idag,

och lite mer därtill.

Synd att man är så jävla snabb och hurtig...

Vad fasen ska jag nu göra resten av kvällen? ;p


Kanske baka nånting gott,

är nästan lite sugen på kladdkaka, hehe.

Är rastlös och full av energi,

vill inte sitta still!


Ja, det kanske rent utav blir en till promenad,

man måste ju passa på när det inte regnar.


  Tänker på dig, jämt.

Av Lina - 3 oktober 2011 12:18

Ni anar inte hur skönt det känns att ha den där tentan gjord!

Fifasen, nu kan man börja fokusera på de roligare delarna av utbildningen :D


Jo, jag är gode säker (98%) att jag klarade den.

Tydligen är betygssystemet uppdelat i IG, G och VG,

och jag är faktiskt ganska säker (89% hehe) på att jag får VG,

om jag inte har gjort nå slarvfel.

Men det får jag vänta och se...

 


Är trött i huvudet,

tror jag måste vila en stund nu sen blir det nog en promenad i finvädret

och så ska jag faktiskt städa idag.

Det behövs, om man säger så.

Förstår inte varför det ska vara så svårt att typ torka spisen efter sig när man har lagat mat?
Men alla är vi olika...

Och tur är väl det.


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards