Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Lina - 1 oktober 2011 21:25

Skellefteå - Frölunda 3-2!!!


Men med den skottstatistiken ska dom fan vinna,

52-14. Man ser ju vem som ägde matchen iaf, plus att Frölundas målvakt är grym :)

Alla mål i boxplay,

det första av Lee Goren och dom två andra av Pierre-Edouard Bellemare!
Behöver jag säga vems namn som sjöngs halva matchen? ;p


Jag ångrar inte att jag for dit,

och jag ångrar framför allt inte att jag flyttade till Skellefteå :D

Av Lina - 1 oktober 2011 15:25

Alltså...

Det ringde just en tjej från Radiotjänst,

tror hon blev sur när jag sa att jag inte har nån TV och att jag inte vet om nån "i hushållet" har det.

Jag försökte säga nåt flera gånger,

men hon avbröt mig och upprepade bara frågan "är det nån i hushållet som har TV?" typ 5 gånger.

Till slut gav hon upp, sa "jaha, ha en trevlig dag" och la på. Inget hejdå?

Jäkla pucko, lyssna på vad man försöker säga istället!?   

Jag HAR ingen TV så jag ljuger inte,

bara för att alla andra kanske gör det.

Jag vet att dom jag bor med har varsin TV men varför ska jag sätta dit dom?


Nåja.

Det går inte så bra med pluggandet,

jag ids inte nöta.

Fast på ett sätt så känns det som att jag kan det mesta

(så kommer det kanske inte låta imorgon, haha),

och när jag väl sitter där och ska skriva på måndag så kommer det gå bra.

Jag menar, klarade man att fokusera på typ 12 ämnen samtidigt på gymnasiet så ska man väl klara av 1 ämne nu? ;p


Nog om det.

Jag måste ju berätta att igår var jag, Josefina, Elin, Maria, Bea, Fatima och Jenny hos Hanna och käkade tacos (och kladdkaka till efterrätt ;p) och såg Idol,

tur att rätt person åkte ut!

Himla kul att hitta på nåt med klasskompisarna utanför skolan också :)

Dock var vi bara hälften, men det är ett roligt gäng :)
Och så får jag ju inte glömma Stina, som Hanna bor med, samt Hannas hund Pumba, dom var ju faktiskt också med ;p

Pumba är ett väldigt passande namn på den där hunden btw,

men han är himla söt ändå ;)


Jo, angående rubriken då.

Det tog bara 20 minuter att gå - nöjd!
Med andra ord så borde det gå fortare att ta den vägen när jag ska handla på Coop, istället för den vägen jag tar nu.

Måste jämföra nån dag ;p

Av Lina - 1 oktober 2011 13:07

Den första oktober-dagen kunde då inte ha varit finare,

är soligt och fint, i Skellefteå iaf :)

Tittar ut genom fönstret och tycker att löven har blivit gula på bara några dagar.

Jag gillar ändå hösten på nåt sätt,

bara det inte regnar! ;p

Men det är fint när löven börjar ändra färg och det blir lite kyligare och friskare luft.


Den här veckan har gått så grymt fort,

vet inte ens om jag har gjort så mycket av nytta,

men det har jag säkert.

Det brukar jag ju göra, haha ;p


Har just käkat lunch,

och nu ska jag ta en promenad och utforska A-torp...

Måste se om det finns nån genväg till Myrorna från mig,

så jag slipper gå runt halva området för att ta mig dit.

Hehe.

Sen SKA (läs: MÅSTE!) jag plugga,

har inte slängt så mycket som en blick på boken och alla papper idag,

försöker förtränga dom men det går dåligt ;p

Så sen idag blir det plugg och så tror jag faktiskt att jag ska fara och se SAIK-Frölunda ikväll - är hockeysugen!

Tror det kan bli en bra match :)

Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards