Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Lina - 31 januari 2012 21:37

Em, du gjorde just min dag <3


Och så tyckte jag den här bilden passa bra in på oss ;):

 


I övrigt är jag väldigt förvånad och förvirrad just nu,

av många olika anledningar.

Men jävligt glad också ;D

Bland annat för att SAIK åter är i serieledning,

hoppas dom tar det hela vägen i år,

det var ju så nära ifjol!


Godnatt, snart :)

Av Lina - 31 januari 2012 20:30

Där var jag i fredags!


Av Lina - 31 januari 2012 19:32

Jahaja.

Då var helgen över, och snart är mitten av denna vecka här..

Helt SJUKT så fort tiden går!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig i fredags...

Ganska precis efter att jag hade skrivit inlägget så bestämde sig min dator för att bli helt cp...

Massa virus på den, och jag kunde inte göra nånting.

Öppnade jag internet eller nåt program så stängdes det ner efter 2 minuter,

JÄTTEKUL när jag hade ett arbete som skulle färdigställas!

NOT!


Men som tur är så har jag en snäll lärare,

och framför allt snälla kompisar :D
Fick lite extra tid på mig med arbetet (en dag extra närmare bestämt)

och när David och Marie var här i lördags så hjälpte David mig med datorn,

installerade ett virusprogram bland annat :D
Ja ja, jag vet att man ska ha det.

Men man kan ju inte tänka på allt hela tiden ;p


Var ju ut i fredags också,

förfest hos Jenny och Fatima

och sen ut på Mollys.

Alltså, det var ju kul.

Men inte så bra som jag trodde det skulle vara.

Men då har man ju gjort det också :)


I lördags var som sagt David och Marie här,

på kvällen hälsade jag på dom på hotellet.

Vi spelade bland annat biljard,

och det var himla kul.

Tyckte iaf jag och Marie, eller hur? ;D


I söndags kom mamma hit,

men hon sov inte över.

Vi handlade på Coop (hehe),

gjorde tacopaj och sen på kvällen var vi på bio,

såg "The girl with the dragon tattoo".

Den var gode bra ändå,

men verkligen inte lika bra som originalet.

Men så är det ju oftast :)


Igår var jag ledig,

gjorde klart arbetet som sagt och pluggade till dagens prov i affärskunskap.

Så jävla skönt att ha det också gjort!
Och det gick svinbra! :D
Till skillnad från provet förra veckan.

I'm back on track!


Nu ska jag njuta av att bara ha ett litet läxförhör att plugga på tills imorgon!
Resten av kvällen blir CHILL! :D

Ovido - Quiz & Flashcards