Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Update.

Av Lina - 31 januari 2012 19:32

Jahaja.

Då var helgen över, och snart är mitten av denna vecka här..

Helt SJUKT så fort tiden går!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig i fredags...

Ganska precis efter att jag hade skrivit inlägget så bestämde sig min dator för att bli helt cp...

Massa virus på den, och jag kunde inte göra nånting.

Öppnade jag internet eller nåt program så stängdes det ner efter 2 minuter,

JÄTTEKUL när jag hade ett arbete som skulle färdigställas!

NOT!


Men som tur är så har jag en snäll lärare,

och framför allt snälla kompisar :D
Fick lite extra tid på mig med arbetet (en dag extra närmare bestämt)

och när David och Marie var här i lördags så hjälpte David mig med datorn,

installerade ett virusprogram bland annat :D
Ja ja, jag vet att man ska ha det.

Men man kan ju inte tänka på allt hela tiden ;p


Var ju ut i fredags också,

förfest hos Jenny och Fatima

och sen ut på Mollys.

Alltså, det var ju kul.

Men inte så bra som jag trodde det skulle vara.

Men då har man ju gjort det också :)


I lördags var som sagt David och Marie här,

på kvällen hälsade jag på dom på hotellet.

Vi spelade bland annat biljard,

och det var himla kul.

Tyckte iaf jag och Marie, eller hur? ;D


I söndags kom mamma hit,

men hon sov inte över.

Vi handlade på Coop (hehe),

gjorde tacopaj och sen på kvällen var vi på bio,

såg "The girl with the dragon tattoo".

Den var gode bra ändå,

men verkligen inte lika bra som originalet.

Men så är det ju oftast :)


Igår var jag ledig,

gjorde klart arbetet som sagt och pluggade till dagens prov i affärskunskap.

Så jävla skönt att ha det också gjort!
Och det gick svinbra! :D
Till skillnad från provet förra veckan.

I'm back on track!


Nu ska jag njuta av att bara ha ett litet läxförhör att plugga på tills imorgon!
Resten av kvällen blir CHILL! :D

 
 
Ingen bild

David

31 januari 2012 21:47

Ja var ju kul första halvtimmen, men en timme för att avsluta ett spel? :P Bäst att vi köper ett biljardbord så ni får öva lite :P

Lina

31 januari 2012 22:07

Hahahahahaha! Ja de var helt sjukt att de tog så länge, men det var kul iaf :D
Jo det tycker jag ;)

 
Marie

Marie

1 februari 2012 16:48

Hahaha jag tyckte inte alls de kändes som en hel timma men tänk vad fel man kan ha ;) men jag VANN de var väl de viktigaste eller? ;)

http://mosterbi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 september 2012 21:10

We kissed that night before I left Still now thats something I could never forget You've got all that I need. With you I know that I'm good for something, so let's go give it a try. ...

Av Lina - 1 september 2012 22:53


 

Av Lina - 22 augusti 2012 19:31

Don't give up It's just the weight of the world When you're heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear ...

Av Lina - 23 juli 2012 16:12

Ja, nu har jag varit ledig en vecka... 4 veckor kvar, vad fan ska jag göra av all tid?Jag är inte van att vara ledig, och jag är definitivt inte bra på det. Fast jag försöker tänka att det här kanske är den första och sista sommaren, iaf på l...

Av Lina - 19 juli 2012 18:16

Herregud, jag har ju bloggat tre dagar i rad nu, ingen som är imponerad? ;p   Trästocksfestivalen började idag,  Olov är och ser Amber Oak nu, senare ikväll, närmare bestämt vid midnatt ska vi fara ut tillsammans. Jag vill se Maskinen o...

Ovido - Quiz & Flashcards