Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Lina - 12 januari 2012 21:07

Ledig till kl 13 på tisdag - känns inte helt fel! :D


Efter dagens föreläsning med SAS åt jag min matlåda på skolan,

sen gick jag på stan...

Först tänkte jag bara fördriva lite tid men sen blev jag shoppingsugen :D
Köpte lite smått och gott,

tyckte jag var värd det ;)
En stickad tröja och en halsduk från BikBok,

ett par jeans och ett linne från Gina Tricot,

hårsnoddar och bomullsrondeller från Kicks,

hårspray och torrschampoo från Åhléns.

Tycker jag fick ganska mycket för drygt 500 spänn :)

Nöjd med inhandlingen var det sen dags att bege sig till Skellefteå lasarett för cellprov,

hade fått en kallelse när jag kom tillbaka hit efter jul"lovet"...

Skönt att kolla upp det,

men inte lika skönt att göra det.

Men nu är det gjort iaf,

ett eller två år till nästa gång :)


Efter sjukhusbesöket gick jag till andra sidan stan för att handla på Coop,

och sen hem med två tunga kassar.

Det blev min träning idag,

kan lova att det var effektivt ;)

Men imorgon blir det antingen gymet eller nåt pass,

skönt att komma igång igen :)


Ha de!


I'm here for you, like you're here for me too...

Ovido - Quiz & Flashcards