Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Lina - 22 januari 2012 19:02

Nu är jag ensam igen,

men som tur är så har jag mycket att göra och se fram emot.

Nästa helg kommer nog mamma och Jonny och hälsar på,

och så ska David och Marie bo på hotell i Skellefteå så då får jag träffa dom en sväng då också :D

Kul att folk kommer och hälsar på när jag inte far till Älvsbyn lika ofta :)


Idag har vi hunnit med fika hos mig, strosat runt på Solbacken och sen käkat middag på Lilla Kina,

har blivit mycket utemat i veckan men så är det ju ibland ;p

Torsdag, fredag och söndag, ojoj..


Får väga upp det med massa träning till veckan,

denna vecka blev det iaf 4 träningspass,

siktar på 4-5 till veckan :)


Resten av kvällen kommer spenderas pluggandes,

fast jag är sjukt trött redan nu så fråga inte hur jag ska orka det.

Tagga tenta imorgon bitti!


Ha de :)

Av Lina - 22 januari 2012 10:55

I fredags var jag ledig från skolan (= hemstudier)

så då kom mormor och morfar hit och hälsade på :)

Vi for på Jysk och jag köpte ett skrivbord,

ska försöka komma ihåg att lägga upp bild sen,

annars får väl den som vill se det komma hit ;p

Jag passade även på att storhandla på Coop när jag hade tillgång till bil, hehe.

Vi åt lunchbuffé på kinarestaurangen som jag aldrig kommer ihåg namnet på

och sen for vi hem till mig igen och morfar monterade skrivbordet,

guld värt!


Igår gjorde jag inte så mycket mer än att plugga till tentan jag har imorgon (måndag),

fy fan säger jag bara...

Men som sagt, det är väl alltid bra att vara lite nervös.

Jo, jag lyckades även skära sönder en knoge med osthyveln,

rekommenderas INTE!!!

Det är inte det skönaste jag har gjort, om man säger så.


Idag väntar jag besök av mina bästisar :D

Em, Sandra, Marie och David kommer hit!

Får se vad vi hittar på,

bara kul att dom kommer hit och umgås lite :D

Men innan dom kommer hade jag tänkt hinna plugga

och städa litegrann, har ett par timmar på mig ;p


Ha de!

Ovido - Quiz & Flashcards