Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Blä.

Av Lina - 14 januari 2012 11:31

Känner mig inte på topp idag...

Har en konstig känsla i kroppen,

allmänt blä, tänker för mycket gör jag också.

Men så är det ju ibland,

speciellt veckan före mens.

Killar har det jävligt bra alltså.


Kunde inte sova inatt,

vred och vände mig,

stängde av datorn men var tvungen att slå på den igen,

man blir ju galen när man inte har nåt att göra när man inte kan sova.

Halv fyra lyckades jag iaf somna,

och vaknade kl 10.

Känner mig ändå rätt pigg,

men inte på det bästa humöret.

Känner mig rent ut sagt allmänt konstig ;p


Har iaf tänkt göra lite nytta idag,

göra färdigt ett skolarbete och städa.

Köket är så jävla äckligt, men det är ju inget ovanligt.

Herregud, att vissa inte kan torka upp efter sig själv...


Blir nog ett kort träningspass på hemmaplan också,

kanske en promenad.

Och ikväll blir det att beställa kinamat hos Hanna,

sen förbi Pierre på fest...

Dom flesta ska säkert ut,

men inte jag.

Ska för övrigt bara dricka vatten :)


Ha de!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 september 2012 21:10

We kissed that night before I left Still now thats something I could never forget You've got all that I need. With you I know that I'm good for something, so let's go give it a try. ...

Av Lina - 1 september 2012 22:53


 

Av Lina - 22 augusti 2012 19:31

Don't give up It's just the weight of the world When you're heart's heavy I, I will lift it for you Don't give up Because you want to be heard If silence keeps you I, I will break it for you Everybody wants to be understood Well I can hear ...

Av Lina - 23 juli 2012 16:12

Ja, nu har jag varit ledig en vecka... 4 veckor kvar, vad fan ska jag göra av all tid?Jag är inte van att vara ledig, och jag är definitivt inte bra på det. Fast jag försöker tänka att det här kanske är den första och sista sommaren, iaf på l...

Av Lina - 19 juli 2012 18:16

Herregud, jag har ju bloggat tre dagar i rad nu, ingen som är imponerad? ;p   Trästocksfestivalen började idag,  Olov är och ser Amber Oak nu, senare ikväll, närmare bestämt vid midnatt ska vi fara ut tillsammans. Jag vill se Maskinen o...

Ovido - Quiz & Flashcards